Модне Євро
За два дні — 19 і 20 березня — в «Мистецькому арсеналі» пройшов парад–але європейської моди, який місцями нагадував дипломатичний прийом. Хоча ідея запросити дизайнерів із 16 країн з’явилася завдяки футбольному чемпіонату, цінність проекту Eurofashion полягає в тому, що це були все–таки сезонні колекції весна–літо 12/13 (за винятком двох), а не футбольні. Проект задумувався як інструмент поліпшення іміджу України в очах міжнародної спільноти за допомогою моди, але оскільки державних грошей на нього не знайшлося, організатори трохи переформатували захід і зробили акцент на екології і збереженні питної води. Генеральний продюсер UFW Володимир Нечипорук є офіційним другом «Євро–2012», тож, очевидно, «по дружбі» Благодійний фонд Бориса Колесникова підтримав Eurofashion.