Одна лише згадка в Україні важкого винищувача «Су-27» («сушки» на сленгу пілотів) змушує здригатися — скнилівський синдром болить нам навіть через два роки після жахливої трагедії.
Та, мабуть, це не стосується вітчизняних соколів-пілотів екстра-класу, які власними досягненнями і демонстрацією професіоналізму намагаються зламати цей ганебний стереотип. Минулих вихідних українська військова делегація вже вп'яте взяла участь у Міжнародному авіаційному показі «СІАД-2004». Авіашоу, що відбувається раз на два роки (започатковане у 1993 році), цього разу проходило у Словацькій Республіці, на території братиславського аеропорут ім. Штефаника. В ньому взяли участь делегації з вісімнадцяти європейських країн.
Як повідомляє прес-служба Міноборони України, до складу делегації Військово-повітряних сил на чолі з головнокомандувачем, генерал-лейтенантом Ярославом Скальком, увійшли екіпажі двох винищувачів: «Су-27» та військово-транспортного літака «Іл-76 МД». Одна із «сушок», яку пілотував підполковник Федір Тищук, взяла участь у проведенні демонстраційних польотів, а інша разом з вантажним «Ілом» виставлялася на оглядовому майданчику для статичного показу.
Журі «СІАДу-2004» «за високий професіоналізм та майстерність, виявлені під час демонстраційного пілотування «Су-27», визнало першість за підполковником Федором Тищуком.
Учора на військовому майданчику аеропорту Бориспіль здійснили посадку обидва «Су-27» та «Іл-76 МД». Звитяжний Кубок, яким було нагороджено військового льотчика Тищука, першими мали змогу побачити журналісти.