Каннський післясмак, що нагадав про Одесу
Фестиваль «Уїк–енд у Каннах», організований зусиллями Французького культурного центру та прокатної компанії «Артхаус Трафік», відбувся у столичному кінотеатрі «Київ» уже втретє. Трохи нерівну добірку стрічок компенсував приїзд справжніх зірок французького кіно — актриси Наталі Бай і постановника Режиса Варньє. Обидва представили київській публіці свої картини, прем’єри яких пройшли в рамках програми Каннського МКФ «Тиждень кінокритиків», — «П’ять портретів Наталі Бай» та «Фінішну пряму». «П’ять портретів» — альманах короткометражок, об’єднаних виконавицею головної ролі та зображенням кризи, яку переживає жінка похилого віку: вона раптом виявила, що її життя йде не зовсім так, як їй би цього хотілося. Збірка трохи схожа на водевільний бенефіс — сюжетні перипетії, характери більшості персонажів досить невиразні і служать лише каталізатором для розкриття центрального образу, проте акторська харизма Бай частково завуальовує драматургічні огріхи.