Шістнадцять кольорових шпальт, десять фотографій із головою Київської міськдержадміністрації, на третій сторінці — інтерв’ю з самим Олександром Павловичем Поповим «Ми не збираємося вирішувати проблеми — ми вже їх вирішуємо», «прямі мови» столичних чиновників про все те ж «покращення» та перелік досягнень «команди». Все це викладено у спецвипуску комунальної газети «Вєчєрній Кієв», «Спєцвипуск: Отчьот ісполнітєльной власті» за 26 листопада — 2 грудня, яку безкоштовно рознесли киянам.
Годі говорити, що тексти матеріалів є відверто агітаційними і спрямованими на наступні вибори. Чого варті самі заголовки: «Не словом, а ділом», «Здоров’я, доступне для кожного», «На радість дітям», «Місто перероджується» та ін. Основний месидж випуску — «регіонал» Попов зробив за рік у Києві більше, ніж міг зробити будь–хто.
Так, б’ють при цьому в правильне місце — згадуються роки правління Черновецького, про котрого політичні аналітики говорять як про «мера–квартиранта, гіршого за якого уявити просто неможливо». Однак проект варто оцінювати по–іншому. Гроші на дорогу газету для киян (половина тиражу російськомовна, до речі) взяли вочевидь із кишень самих платників податків. При цьому Київ на всіх виборах віддає абсолютну більшість голосів зовсім не Партії регіонів, а насамперед націонал–демократам. Натомість «Вєчєрній Кієв» коштом киян піарить для них ставленика ПР, якого громада не обирала — його призначив Президент Янукович, зневаживши і симпатії столиці, і Конституцію.
При тому в спецвипуску часто видається бажане за дійсне або відверто неправдива інформація. До прикладу, в газеті, як і на сайті КМДА, йдеться про те, що «Київ можна об’їхати за 50 хвилин» міською електричкою. Насправді ж кияни можуть подолати повне коло за 1 год. 15 хв.
До перемог Попова відносять відкриття трьох станцій метро («Деміївська», «Голосіївська» і «Васильківська»), які почали будувати в 2005 році. Це нагадує жарт: «Молодець не той, хто копав город, а той, хто закінчив копати».
Неоднозначною «галочкою» є і повернений у власність міста книжковий магазин «Сяйво», в який не пускають колектив, що працював там до рейдерського захоплення. І таких недоречностей та «нестиковок» уважний киянин знайде ще багато.
Найголовніше, що можна констатувати: правляча партія активно проводить передвиборчу мерську кампанію, використовуючи усі комунальні медійні структури. До «Столиці з Олександром Поповим» на каналі «Київ», газет «Хрещатик» та «Вечірній Київ» додалися ще й кольорові російськомовні спецвипуски.
Головна ж прикрість — фінансуються такі проекти з кишень киян, тоді як столиця має купу проблем із недоотриманням коштів соціальною сферою. На вчорашній сесії Київради начальник Головного управління фінансів КМДА Володимир Репік повідомив, що з 1 листопада не фінансуються «захищені статті» лікувальних закладів — грошей не виділено на харчування та медикаменти у лікарнях. Відтак найближчим часом управління оформить позику в Держказначействі, але й це «дірку» покриє лише частково. Борг є і за харчування школярів — на 36 млн. грн.
Тим часом про пана Попова присилають повідомлення зі США, де глава Київської адміністрації перебуває з візитом — переймає управлінський досвід в Америці, отримує поради колишнього мера Нью–Йорка Рудольфа Джуліані, як керувати великим містом...