Відома італійська фірма «Бенеттон», знана не лише якісним одягом, а й оригінальною та дещо провокативною рекламою, цього разу дещо передала куті меду. Традиційно у своїх рекламних кампаніях бренд обігрує гасло «Об’єднані кольори «Бенеттона» — заклик до расової терпимості й рівності. Серед найвідоміших плакатів цієї серії — негр, який палко цілує блакитнооку білявку, чорний жеребець, який спарюється з білою кобилою тощо.
Остання рекламна кампанія фірми має назву Unhate («Антиненависть»). На змонтованих шляхом фотомонтажу плакатах зображено поцілунки: президента США Барака Обами з очільником Китаю Ху Цзіньтао, президента Франції Ніколя Саркозі з канцлером ФРН Ангелою Меркель, голови Палестинської Адміністрації Махмуда Аббаса та прем’єр–міністра Ізраїлю Беньяміна Нетаньяху і навіть лідерів Південної й Північної Корей Лі Мен Бака та Кім Чен Іра. Проте скандал розгорівся навколо іншого знімка: того, на якому в палкому поцілунку злилися Папа Римський Бенедикт XVI й імам каїрської мечеті Аль–Азхар — Ахмед аль–Таєбо.
Обурений Ватикан пригрозив «Бенеттона» судовим процесом. «Ми висловлюємо рішучий протест проти неприпустимого використання зманіпульованого й технічно зміненого образу Папи», — наголосив речник папського престолу Федеріко Ломбарді. Він класифікував кампанію фірми як «брак пошани до Папи й образу почуттів віруючих».
І, на диво, це подіяло. Впродовж якоїсь години після протесту Апостольської столиці керівництво «Бенеттона» оголосило про вилучення скандального плакату, численні примірники якого вже встигли прикрасити вулиці Рима, Мілана, Тель–Авіва, Нью–Йорка та Парижа. «Нам дуже прикро, що використання образу Папи та імама завдало болю почуттям віруючих. Єдиною метою цієї кампанії є подолання ненависті у будь–якій її формі», — наголосив у заяві з цього приводу офіційний речник «Бенеттона».