Чи знаєте Ви, що одна людина з шести відчуває зниження слуху? Прислухайтесь до себе, чи виникає у Вас бажання зробити гучнішим телевізор, перепитати щось у співрозмовника? Чи є у Вас відчуття, що навколо всі стали говорити якось нерозбірливо? Вам важко спілкуватись по телефону? Все це ознаки втрати слуху. Якщо Ви або хтось iз Ваших близьких помітили у себе такі випадки, не затягуйте з візитом до аудіолога, — радить головний лікар Центру слухової реабілітації «Аврора» Олена Хоменко.
Люди зі зниженим слухом більше втомлюються, страждають вiд підвищеного артеріального тиску, головних болей, частіше схильні до інсультів, депресії. Не поспішайте підписувати собі вирок!
Ви можете звернутися до Центру слухової реабілітації «Аврора» — медичної слухової клініки, ліцензованої Міністерством охорони здоров’я України. Спеціалісти Центру допоможуть Вам вирішити проблеми, пов’язані з Вашим слухом: проведуть повну діагностику стану слухової функції, підберуть та налаштують слуховий апарат, який підійде саме Вам, і забезпечать повне сервісне обслуговування. Нашим пацієнтам ми пропонуємо апарати провідної аудіологічної фірми Отікон (Данія), яка допомагає людям iз порушенням слуху з 1904 року. Останні новітні технології від цієї фірми — це цифрові слухові апарати зі штучним інтелектом, такі малесенькі мінікомп’ютери (деякі моделі апаратів лише трохи більші за кавовове зернятко). Апарати від Отікон уміють «мислити» і «розуміти» людину» та здатні компенсувати будьяку втрату слуху. Це означає, що ці апарати працюють подібно до мозку людини: аналізують навколишнє оточення, виділяючи для підсилення лише мовленнєві звуки, що надає можливість чути навіть в умовах складних звукових ситуацій (у метро, супермаркеті, школі (університеті), церкві). А також, що дуже важливо, захищають пошкоджений орган слуху від впливу надто голосних звуків. Аудіолог О. Хоменко впевнена: «Наше обслуговування відрізняється насамперед високою якістю. Первинна консультація і обстеження у нас займають більше двох годин. Досить детально вивчаються індивідуальні особливості та побажання пацієнта: звички, умови роботи або навчання, в якому оточенні і в якій ситуації, де і коли він став погано чути. Після тривалих бесід у нашого пацієнта є вибір слухового рішення і він упевниться в тому, що йому надали високоякісну слухову допомогу, яка виправдовує витрати. Ми завжди відкриті до спілкування з нашим клієнтом і після надання слухової допомоги: забезпечуємо необхідними інформаційними матеріалами та рекомендаціями, відповідаємо на всі запитання, що хвилюють, консультуємо по телефону пацієнта або членів його родини».
За 20 років спеціалісти Центру «Аврора» допомогли понад 50 тисячам своїх пацієнтів (серед яких є навіть новонароджені та люди дуже похилого віку) повернути слух. Довіртесь нам — і Ви не залишитесь наодинці зі своєю проблемою. Скільки би Вам не було років — почати чути ніколи не пізно. Ви чуєте?
Олена ЄГОВА