У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Міла Йовович.
Міла Йовович навісніє. Фільм «Мушкетери», режисером якого виступив її чоловік Пол Андерсон, а сама Міла знялася в ролі Міледі, відверто провалився в прокаті. У перший прокатний уїк–енд у США стрічка зібрала 3 мільйони доларів, що для фільму з бюджетом близько 80 мільйонів і зірками рівня Йовович та Орландо Блума — просто копійки. Тепер, майже через два місяці після світової прем’єри, «Мушкетери» нашкребли вже трохи більше ніж 70 мільйонів, але принаймні до самоокупності все одно не дотягують. Цікаво, що в Росії, де фільм стартував аж 13 жовтня, касові збори вже сягнули майже 7 мільйонів «зелених», тоді як у США екранізація роману Дюма зібрала тільки 9 із копійками «лимонів» із 1 вересня.
Йовович переконана, що в усьому винна погана реклама. «Компанія Summit Entertainment просто поховала чудову стрічку. Сором, сором, СОРОМ! — написала актриса у своєму «Твіттері». — Хіба Summit рекламує «Мушкетерів» як пригодницький сімейний фільм? Чи вони там спочивають на лаврах після «Сутінок»?»
Без «нормальної піар–кампанії» люди не підуть на «Мушкетерів», адже не знатимуть, про що там узагалі йдеться, вважає акторка українського походження. «Їм же ніхто не пояснив, що на цей фільм можна піти з дітьми, що він не має нічого спільного зі, скажімо, «Обителлю зла», — вважає Міла, яка, схоже, до участі в проекті й сама «Трьох мушкетерів» не читала.
У Summit Entertainment на такі звинувачення образилися й заявили, що Йовович варто було б частіше з’являтися у США. Мовляв, відзнявшись у «Мушкетерах», актриса одразу чкурнула до Канади на зйомки чергового епізоду «Обителі зла», от і не бачила, якою масованою та якісною була рекламна кампанія.
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>