У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Обираючи персону, яка рекламуватиме її продукцію, будь–яка компанія підходить до цього питання дуже серйозно. Адже яке в бренду «обличчя» — так до нього й ставитимуться споживачі. Тому коли днями під час Міланського тижня моди дизайнер і власник німецького бренду Philipp Plein оголосив, що відтепер його колекції представлятиме Ліндсей Лохан, багато кого такий вибір неабияк здивував. Адже після проблем з алкоголем, наркотиками та правоохоронними органами 25–річна актриса викликає далеко не позитивні асоціації.
Але Філіппу до співпраці з «проблемними» моделями не звикати. Раніше «обличчям» його компанії була Міша Бартон — старлетка, в якої постійно виникали проблеми через розлад харчування й нервові зриви на цьому ґрунті.
«Ліндсі — красива і знаменита, разом ми зможемо створити щось по–справжньому грандіозне. Певен, фотографії (з нової рекламної кампанії) вийдуть вишуканими, розкішними й чуттєвими», — заявив Плейн.
Проте жовта преса в таке благородство не повірила й почала шукати інші причини, що спонукали дизайнера до співпраці із зіркою фільму «Погані дівчиська». І знайшли: вистежили, як парочка прогулюється разом по крамницях, тримаючись за руки. Ні до чого більшого між ними не дійшло (та й про Плейна ходять чутки, нiбито він надає перевагу представникам своєї статі), але їх із Ліндсей одразу назвали коханцями.
Звісно, це може були лише дружба. Але ж «перчені» новини нинішніх споживачів інформації цікавлять значно більше...
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>