Чи Себастьян Феттель стане достроково переможцем сезону вже в Сінгапурі, за п’ять «турів» до завершення чемпіонату, — такою була головна інтрига 14–го етапу «королівських перегонів». Для цього лідер сезону мав приїхати на нічній трасі першим, Фернандо Алонсо на «Феррарі» — фінішувати поза п’єдесталом, а Дженсон Баттон на «Макларені» й партнер по «Ред буллу» Марк Уеббер — посісти максимум третє місце. Але оформлення другого поспіль чемпіонства Себ відклав на наступний раз. Феттель, Баттон, Уеббер — у такій послідовності пілоти перетинали фінішну пряму.
Відтермінування «коронації» мало засмутило Феттеля. «Я дуже задоволений результатом, оскільки машина на дистанції поводилася просто відмінно. Я досить легко відірвався від суперників і за 30 кіл до фінішу створив помітний відрив у 30 секунд», — констатував молодий німець.
Треба зазначити, що весь гандикап, зароблений лідером у першій частині гонки, нівелював автомобіль безпеки, який виїхав на трасу після аварії Міхаеля Шумахера. Відтак машини утворили у щільний «поїзд» і їхали поволі, очікуючи, поки розчистять дорогу.
Іменитий співвітчизник нинішнього фаворита «Ф–1» не розрахував дистанцію і врізався в задню частину «Заубера», керованого мексиканцем Серхіо Пересом. Після цього болід Шумахера, наче літак, піднявся в повітря і «поцілувався» з гумовими відбійниками. Вузька вулична траса, обмежений простір для маневрів та яскрава нічна ілюмінація — ось причини аварії семиразового чемпіона формулічних перегонів. «Це лише друга нічна гонка в моїй кар’єрі», — виправдовувався 42–річний Міхаель. У підсумку він ще й отримав попередження від маршалів ФІА за створення аварійної ситуації на треку.
Зрозуміло, що від «другого Шумі», як називають на батьківщині Феттеля, чемпіонство вже нікуди не дінеться. Адже після дев’ятої перемоги в поточному сезоні до переможної суми балів йому не вистачає лише одного очка. Наступний шанс на дострокове оформлення титулу Себ отримає через два тижні в Японії на автодромі «Сузука».
Конкуренти теж визнають безперечну зверхність «Ред булла» зразка 2011 року. «Думаю, варто зберігати спокій і зосередитися на підготовці боліда до наступного сезону. П’ять гонок, що залишилися до завершення чемпіонату, стануть насамперед хорошою можливістю для тестів», — зізнався іспанець Фернандо Алонсо.
ТАБЛО
Чемпіонат світу. 14–й етап. Гран–прі Сінгапуру. Місто Сінгапур (309,316 км; 61 коло)
Залікова десятка: 1. Феттель («Ред булл») — 1:59.06,537. 2. Баттон («Макларен») — відставання 1,737 сек. 3. Уеббер («Ред булл») — +29,279. 4. Алонсо («Феррарі») — +55,449. 5. Хемілтон («Макларен») — +1.07,766. 6. Ді Реста («Форс Індія») — +1.51,067. 7. Росберг («Мерседес»). 8. Сутіл («Форс Індія»). 9. Масса («Феррарі»). 10. Перес («Заубер») — +1 коло.
Загальний залік: Феттель — 309, Баттон — 185, Алонсо — 184, Уеббер — 182, Хемілтон — 168, Масса — 84, Росберг — 62, Шумахер («Мерседес») — 52, Петров, Хайдфельд (обидва — «Рено») — 34, Сутіл — 28, Кобаясі («Заубер») — 27, Ді Реста — 20, Альгерсуарі — 16, Буемі (обидва — «Торо россо») — 13, Перес — 9, Баррікелло («Уїльямс») — 4, Сенна («Рено») — 2, Мальдонадо («Уїльямс») — 1.
Кубок конструкторів: «Ред булл» — 491, «Макларен» — 353, «Феррарі» — 268, «Мерседес» — 114, «Рено» — 70, «Форс Індія» — 48, «Заубер» — 36, «Торо россо» — 29, «Уїльямс» — 5, «Лотус», «Маруся–Вірджин», «Іспанія» — 0.