У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
«Смурфикам» гріх скаржитися на успіх у публіки — за два місяці після світової прем’єри цей мультик зібрав уже понад 450 мільйонів доларів, а його герої опинилися серед найпопулярніших іграшок у дітвори всього світу. Але компанії Sony Entertainment, яка «народила» синіх гномів, цього видалося мало. У рамках рекламної кампанії мультфільму там вирішили перетворити на «смурфоленд» цілий населений пункт.
Піти на такий експеримент погодилися мешканці іспанського села Хускар, що в провінції Малага. Вони добровільно перефарбували в синій колір усі 175 типових для Андалусії білих житлових будинків, церкву, будівлю мерії та навіть цвинтар. На все про все пішло 9 тонн фарби. На в’їзді до селища тепер висить знак із зображенням блакитного гнома, а на вулицях — аналогічні дороговкази. Самі хускарці тепер ходять у синьому одязі та білих шапочках, щоб повністю відповідати образу смурфиків (от тільки шкіру висинити не наважилися). А в сувенірних крамницях Хускара, перейменованого в Пуебло Пітуфо (у перекладі з іспанської — Село Смурфиків), тепер замість традиційних для Андалусії сувенірів можна придбати безліч дрібничок, пов’язаних із синіми гномиками.
Такий оригінальний рекламний хід уже привабив до села безліч туристів, тож місцеві мешканці подумують над тим, щоб залишити село «смурфським» назавжди. Хоча за планом голлівудських ініціаторів перевтілення до кінця вересня Хускар має повернути собі звичний вигляд.
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>