Відразу після урочистої церемонії, яку вестиме молода італійська актриса Вітторія Пуччіні (до слова, вона буде господинею ще й на церемонії роздачі «левів» 10 вересня), покажуть конкурсну картину «Березневі іди»/The Ides of March від Джорджа Клуні. Станом на вчора основна конкурсна програма нараховувала 22 стрічки (організатори обіцяють включити до неї ще один фільм–сюрприз), загалом же на фестивалі покажуть 5 208 картин.
Як уже писала «УМ», програма найстарішого на планеті кінофестивалю обіцяє бути цікавою і насиченою. Там свої останні роботи представлять Девід Кроненберг («Небезпечний метод»/A Dangerous Method), Роман Поланський («Різня»/Carnage), Філіп Гаррель («Спекотне літо»/Un еtе Brulant), Олександр Сокуров («Фауст»), Стів Маккуїн («Сором/Shame), Стівен Содерберг («Зараза»/Contagion), Аль Пачіно («Дика Саломея»/Wild Salome), Мадонна (W.E.). На початку серпня до основного конкурсу додали ще фільм гонконгівського режисера Джонні То «Життя без принципу»/Life Without Principle. Відразу кидається у вічі, що конкурс рясніє англомовними картинами, честь італійського кінематографа в ньому відстоюють лише три режисери: Крістіна Коменчіні, Емануель Кріалезе та Жан Альфонсо Пачінотті. Представляючи цьогорічний контент кінофоруму, його директор Марко Мюллер поетично зазначив: «Наша мета залишилася незмінною: зацікавити і спровокувати публіку образами, що можуть зачарувати, змусити мріяти й думати водночас».
Якщо мета лишається сталою, то антураж, в якому її реалізують на Лідо, набув певних змін. Венеційський бієнале розпочав реконструкцію майданчика, присвяченого кіно, і першим підремонтував Sala Grande – кінотеатр, до якого веде червона доріжка і де проходять основні церемонії: збільшили кількість місць iз 1 017 до 1 032, прикрасили зал новим декором, поставили більший екран і поліпшили технічні характеристики. У цих декораціях покажуть нову роботу американського режисера Уїта Стілмана, який перебував у творчому простої з 1998 року. Комедія «Дівчата в халепі»/ Damsels in Distress буде фільмом–закриттям 68–го Венеційського кінофестивалю.
У наступних номерах читайте репортажі «УМ» із Венеційського фестивалю.