«ЛЕГкО» й просто

04.06.2004

            Відома американська компанія Cartoon Network провела вельми незвичне опитування громадської думки. «Мультяшні» виробники поставили за мету дізнатися, які саме дитячі іграшки користуються найбільшим попитом у дорослих. У ході акції під гаслом «Усі ми родом з дитинства» було опитано понад 10 тисяч осіб у США, Канаді, Мексиці, Великій Британії, Німеччині та Австралії.

            Як виявилося, більшість чоловіків і жінок у віці від 30 до 50 років віддають перевагу конструкторам «Лего». Саме ці пластмасові «пазли», придумані ще в 1932 році в Данії, зайняли в рейтингу перше місце. На другій позиції опинився рятівник цивілізації Action Man — лялька-чоловік із гнучкими руками-ногами в різному екіпіруванні. На дозвіллі полюбляють з ним побавитись переважно представники сильної половини дорослого людства. Наступний «щабель» закріплено за білявою бестією Барбі та її чоловіком Кеном. «Бронзову медаль» цій солодкій ляльковій парочці гарантували мами й бабусі. З несуттєвим відривом за ними йдуть маловідомі в нас іграшки Scalextric.

            Плюшеві ведмежата, герої багатьох казок і мультфільмів, опинилися на п'ятому місці, причому бажання пограти з «другом дитинства» висловили як жінки, так і чоловіки. Далі в рейтингу фігурують машинки Matchbox Cars, які були поміж лідерів продаж у 50-х роках минулого століття. Ігрова приставка Nintendo посіла лише сьоме місце. Фахівці зазначають, що дорослому обивателю набридли новомодні комп'ютерні «стрілялки» й «бродилки», і зрілі поціновувачі іграшкових розваг віддають перевагу простеньким забавам.