Угорська кваліфікація була «сухою» і прогнозованою — 11–й раз поспіль «поул» дістався «Ред буллу». Себастьян Феттель на останніх секундах відбіркової сесії відібрав першу позицію у Льюїса Хемілтона з «Макларена». А от на початку головної гонки, яка почалася під дощем, відбулася зворотна рокіровка. «Я наїхав на пофарбовану ділянку асфальту на зовнішній стороні траси, і мені довелося поступитися позицією, аби не втратити контроль над машиною», — так Феттель пояснив причину ранньої зміни лідера.
Із часом траса підсихала, й пілоти один за одним почали «перевзуватися». Стратегічні маневри з першим заїздом до боксів «Ред булл» програв. Феттеля з другої сходинки потіснив «Макларен» Дженсона Баттона. Здається, що вологий асфальт для чинного чемпіона світу — просто чужа стихія, адже пілотаж на дощовій трасі Себ порівняв із їздою по льоду.
Другий піт–стоп для лідера «РБ» теж не обійшовся без сюрпризів. Залишаючи піт–лейн, Себастьян в останній момент ледве уник зіткнення з евакуатором, який рухався назустріч «Ред буллу», затягуючи до боксів автомобіль Ніка Хайдфельда. «Через проблеми з колесом піт–стоп вийшов довшим, ніж очікувалося. Машина не може довго залишатися на місці, коли мотор працює на високих обертах. Тому вона перегрілася й загорілася», — пояснив пілот «Рено», чий болід при виїзді з піт–лейн перетворився на палаючий факел.
Однак головною подією гонки стала друга дощова хвиля, яка «збила з ніг» Хемілтона. Розворот на підмоченій трасі коштував Хему лідерства. За агресивне повернення в гонку, котре ледь не завершилося зіткненням з Полом ді Рестою, стюарди нагородили гарячого Льюїса штрафом — проїздом по піт–лейн. А помилковий перехід на «дощову» гуму залишив темношкірого британця за межами п’єдесталу.
Водночас мінлива погода підіграла другому пілотові «Макларена» — Дженсону Баттону, який у Будапешті проводив свій 200–й Гран–прі. «Є кілька причин, через які мені подобається така погода. Не питайте, чому, але сьогодні все вийшло», — заявив тріумфатор перегонів Баттон.
ТАБЛО
Чемпіонат світу. 11–й етап. Гран–прі Угорщини. «Хунгароринг» (306,630 км; 70 кіл)
Залікова десятка: 1. Баттон («Макларен») — 1:43.42,337. 2. Феттель («Ред булл») — відставання 3,588 сек. 3. Алонсо («Феррарі») — +19,819. 4. Хемілтон («Макларен») — +48,388. 5. Уеббер («Ред булл») — +49,742. 6. Масса («Феррарі») — +1.23,176. 7. Ді Реста («Форс Індія»). 8. Буемі («Торо Россо»). 9. Росберг («Мерседес»). 10. Альгерсуарі («Торо Россо») — + 1 коло.
Загальний залік: Феттель — 234, Уеббер — 149, Хемілтон — 146, Алонсо — 145, Баттон — 134, Масса — 70, Росберг — 48, Хайдфельд — 34, Петров (обидва «Рено») — 32, Шумахер («Мерседес») — 32, Кобаясі («Заубер») — 27, Сутіл («Форс Індія») — 18, Буемі — 12, Альгерсуарі — 10, Перес («Заубер»), ді Реста — 8, Баррікелло («Уїльямс») — 4.
Кубок конструкторів: «Ред булл» — 383, «Макларен» — 280, «Феррарі» — 215, «Мерседес» — 80, «Рено» — 66, «Заубер» — 35, «Форс Індія» — 26, «Торо россо» — 22, «Уїльямс» — 4, «Лотус», «Маруся–Вірджин», «Іспанія» — 0.