Холод «бикам» не союзник

26.07.2011
Холод «бикам» не союзник

Гран–прі Німеччини виграв британець Льюїс Хемілтон. (Фото Рейтер.)

Дозвіл на застосування видувних дифузорів — позаду, а разом із ними — й непереможність болідів «Ред булл». Після того як ФІА посеред сезону заборонила використання цієї прогресивної технології, «бики» не можуть виграти дві гонки поспіль. Хоча до Сильверстоуна, коли вступили в дію обмеження щодо дифузорів, перевага «Ред буллів» над опонентами була тотальною — лідер «стайні» Себастьян Феттель виграв шість гонок чемпіонату із восьми. І ось виявляється, що новація від ФІА таки досягла мети — інтригу в турнірі відновлено.

Щоправда, керівник «червоних биків» Крістіан Хорнер тримається спокійно. «Наразі ми виграли всі кваліфікації, здобули шість перемог, на всіх десяти Гран–прі наші гонщики піднімалися на подіум. Я не драматизую ситуацію, але й розслаблятися ми не плануємо. Команда продовжить працювати з максимальною віддачею», — сказав Хорнер.

Хай там що, але домашній Гран–прі на «Нюрбургринзі» лідер «биків» Себастьян Феттель провалив, показавши наразі свій найгірший результат у сезоні. У кваліфікації чемпіон світу 2010 року був лише третім, а за підсумками перегонів узагалі не потрапив «у призи» — вперше в сезоні.

«Сьогодні наші боліди не були достатньо швидкими», — заявив лідер чемпіонату. Виявляється, прохолодна погода (лише 14 градусів), яка супроводжувала перегони в Німеччині, негативно вплинула на швидкісні характеристики «РБ». За словами Феттеля, поведінка машини цього уїк–енду його не влаштовувала, хоча раніше команда непогано справлялася з такими температурними умовами. Максимум, який Себ зміг витиснути із свого боліда — це четверте місце. Хоча й воно дісталося німцеві випадково. Механіки «Феррарі», які на остан­ньому колі змінювали гуму на боліді Феліппе Масси, загубили гайку й тим самим дозволили Феттелю обігнати другого пілота «Скудерії».

Не пощастило позавчора й першому номерові «Феррарі» Фернандо Алонсо, який програв боротьбу за перше місце британцеві Льюїсу Хемілтону на «Макларені–Мерседесі».

«Ми не очікували такої швидкості від боліда, адже на попередніх етапах мали проблеми з двигуном, — зізнався Хем, який здобув другу вікторію в сезоні. — Однак команда працює й докладає максимум зусиль для модернізації боліда. На мою думку, сьогодні я провів одну з кращих гонок».

 

ТАБЛО

Чемпіонат світу. 10–й етап. Гран–прі Німеччини.
Нюрбургринг (308,863 км; 60 кіл)

Залікова десятка: 1. Хемілтон («Макларен»)— 1:37.30,334. 2. Алонсо («Феррарі») — відставання 3,980 сек. 3. Уеббер — +9,788. 4. Феттель (обидва — «Ред булл») — +47,921. 5. Масса («Феррарі») — +52,252. 6. Сутіл («Форс Індія») — +1.26,208. 7. Росберг. 8. Шумахер (обидва — «Мерседес»). 9. Кобаясі («Заубер»). 10. Петров («Рено») — + 1 коло.

Загальний залік: Феттель — 216, Уеббер — 139, Хемілтон — 134, Алонсо — 130, Баттон — 109, Масса — 62, Росберг — 46, Хайдфельд («Рено») — 34, Петров, Шумахер — 32, Кобаясі — 27, Сутіл — 18, Альгерсуарі («Торо россо») — 8, Перес («Заубер»), Буемі («Торо россо») — 8, Баррікелло («Уїльямс») — 4, ді Реста («Форс Індія») — 2.

Кубок конструкторів: «Ред булл» — 355, «Макларен» — 243, «Феррарі» — 192, «Мерседес» — 78, «Рено» — 66, «Заубер» — 35, «Форс Індія» — 20, «Торо россо» — 17, «Уїльямс» — 4, «Лотус», «Маруся–Вірджин», «Іспанія» — 0.