Керівництво Міжнародної федерації автоспорту, як і планувало, перед початком дев’ятого етапу внесло зміни до технічного регламенту. Починаючи з Гран–прі Великої Британії, командам заборонили використовувати видувні дифузори, які, завдяки стабільному потоку вихлопних газів, дозволяли болідам збільшувати притисну силу в повільних поворотах. Було зрозуміло, що таке рішення — удар по найбільш прогресивній «стайні» — «Ред булл», чиї машини «заточені» під цю технологію. «Результати моделювання показують, що на колі ми втрачатимемо близько півсекунди, тоді як наші суперники — більше», — прогнозував наслідки нововведення керівник «биків» Крістіан Хорнер.
Справді, рішення ФІА відчутно не вплинуло на початкову розстановку сил на стартовій прямій оновленої траси в Сильверстоуні. Як і в попередніх восьми кваліфікаціях із видувними дифузорами, так і в дев’ятій — без них, першу позицію виборов пілот «Ред булла». Австралієць Марк Уеббер випередив свого напарника Себастьяна Феттеля, який цьогоріч виграв «поули» сім разів. Однак уже на перших метрах дистанції пілоти «биків» помінялися місцями — Уеббер без боротьби пропустив поперед себе чинного чемпіона світу й лідера чемпіонату — певно, втілюючи командну тактику.
Слід визнати, що хоча й інші команди підтягнулися до лідера, та найбільше від змін регламенту виграла «стайня» «Феррарі». Її пілот Фернандо Алонсо від самого початку почав пресингувати «Ред булл». Спочатку іспанець випередив Уеббера, а пізніше — завдяки помилці механіків, які в боксах довго не могли замінити колесо на боліді Феттеля, — взагалі вийшов у лідери перегонів. «Коли машина опустилася з домкратів, було видно, що ліве заднє колесо не встановлено. Довелося знову піднімати болід. Це порушило звичну процедуру і призвело до втрати часу», — розповів про причини збою Себ.
Минулої неділі не пощастило й команді «Макларен». Її механіки, поспішаючи випустити на трасу Дженсона Батона, забули на одному колесі прикріпити гайку. «Ми з Марком (Уеббером) боролися за позицію, і цей піт–стоп міг принести мені перевагу, однак вийшло інакше», — пояснив причини сходу з траси британець, що розраховував порадувати своїх співвітчизників у домашній гонці.
Алонсо впевнено доїхав до фінішу першим – це перша перемога «Скудерії» в сезоні і сяка–така надія на відродження інтриги в чемпіонаті. Але на подіумі були й обидва пілоти «Ред булла». Причому Уеббер, який на фінішних колах випередив гонщика «Макларена» Льюїса Хемілтона, став третім, хоча реально міг приїхати й другим. Але категорична команда з боксів — «зберігай відставання» — не дозволила обігнати відверто повільнішого Феттеля.
ТАБЛО
Чемпіонат світу. 9–й етап. Гран–прі Великої Британії. Сильверстоун (306,227 км; 52 кіл)
Залікова десятка: 1. Алонсо («Феррарі») — 1:28.41,196. 2. Феттель — відставання 16,511 сек. 3. Уеббер (обидва — «Ред булл») — +16,947. 4. Хемілтон («Макларен») — +28,986. 5. Масса («Феррарі») — +29,010. 6. Росберг («Мерседес») — +1.00,665. 7. Перес («Заубер») — +1.05,590. 8. Хайдфельд («Рено») — +1.15,542. 9. Шумахер («Мерседес») — +1.17,912. 10. Альгерсуарі («Торо россо») — +1.19,108.
Загальний залік: Феттель — 204, Уеббер — 124, Алонсо — 112, Хемілтон, Баттон (обидва — «Макларен») — 109, Масса — 52, Росберг — 40, Хайдфельд — 34, Петров («Рено») — 31, Шумахер — 28, Кобаясі («Заубер») — 25, Сутіл («Заубер) — 10, Альгерсуарі — 9, Перес, Буемі («Торо россо») — 8, Баррікелло («Уїльямс») — 4, ді Реста («Форс Індія») — 2.
Кубок конструкторів: «Ред булл» — 328, «Макларен» — 218, «Феррарі» — 164, «Мерседес» — 68, «Рено» — 65, «Заубер» — 33, «Торо россо» — 17, «Форс Індія» — 12, «Уїльямс» — 4, «Лотус», «Маруся–Вірджин», «Іспанія» — 0.