Напевно, в робочому графіку кожного пілота «Формули–1» Гран–прі Монако — червоний день календаря. Перегони вузькими вуличками міста мільйонерів, Монте–Карло, потребують додаткових сил, уваги та енергії, аби убезпечитися від «поцілунку» з металевими відбійниками.
Як і прогнозувалося, головним аварійним місцем став швидкісний виїзд із тунелю, де пілота засліплює яскраве сонце. Неприємності на цій ділянці розпочалися в суботу. Спочатку, під час третьої вільної практики, Ніко Росберг на «Мерседесі», а пізніше, у кваліфікації, Серхіо Перес на «Уїльямсі», втративши керування на підступному відрізку, розбили свої боліди. Якщо німець відбувся легким переляком, то для мексиканця дебютна гонка в князівстві Монако завершилася лікарняним ліжком.
«Мені пощастило. На щастя, я пролетів повз загороджувальний бар’єр. Потрібно щось робити з цим місцем — тут сталося багато серйозних аварій. Аварію ж Переса я не бачив. Краще на таке не дивитися», — сказав Росберг. Зрештою Серхіо отримав струс мозку і стежив за гонкою зі шпиталю.
На жаль, перелік аварій уїк–енду на цьому не закінчився. Під час гонки автомобіль безпеки двічі «водив» за собою пелотон. Уперше «пейскар» виїхав на 35–му колі, коли в горезвісному тунелі в боротьбі за позицію з Льюїсом Хемілтоном Філіпе Масса розбив свій «Феррарі». За непоступливість англієць отримав штраф у вигляді проїзду по пітлейн. Цікаво, що аварія за участю Масси та Хемілтона зробила їхніх напарників по «Феррарі» та «Макларену» — Фернандо Алонсо та Дженсона Баттона — головними претендентами на перемогу в гонці.
Поява автомобіля безпеки «з’їла» весь гандикап, який перед заїздом до боксів для оновлення гуми заробив лідер перегонів Себастьян Феттель. За таких обставин візит на пітлейн ставав вочевидь програшним варіантом. Тож єдине, що залишалося робити чинному чемпіонові світу, — на дуже зношеній гумі тримати на спині заряджені боліди Алонсо й Баттона.
Можна було тільки уявити, що очікує любителів «Ф–1» на останніх колах дистанції. Однак усю інтригу вбила чергова аварія, що сталася за вісім кіл до фінішу. Відвертий антигерой гонки — Хемілтон — спровокував кучу малу, де постраждали одразу чотири боліди. «Рено» Віталія Петрова дісталося найбільше. «Після удару у відбійник я не відчував своїх ніг — вони були затиснені розбитими частинами боліда», — прокоментував аварію росіянин, якому, на щастя, вдалося уникнути серйозних пошкоджень. Щоб витягнути з пастки гонщика, стюарди вирішили зупинити гонку. ...Після рестарту, який відбувся на свіжій гумі, Феттель перемогу не віддав.
ТАБЛО
Чемпіонат світу. 6–й етап. Гран–прі Монако. Траса Монте–Карло (260,520 км; 78 кіл)
Залікова десятка: 1. Феттель («Ред булл») — 2:09.38,373. 2. Алонсо («Феррарі») — відставання 1,138 сек. 3. Баттон («Макларен») — +2,378. 4. Уеббер («Ред булл») — +23,100. 5. Кобаясі («Заубер») — +26,900. 6. Хемілтон («Макларен») — +47,2007. Сутіл («Форс Індія»). 8. Хайдфельд («Рено»). 9. Баррікелло («Уїльямс»). 10. Буемі («Торо россо») — + 1 коло.
Загальний залік: Феттель — 143, Хемілтон — 85, Уеббер — 79, Баттон — 76, Алонсо — 69, Хайдфельд — 29, Росберг — 26 («Мерседес»), Масса («Феррарі») — 24, Петров («Рено») — 21, Кобаясі — 19, Шумахер («Мерседес») — 14, Сутіл — 8, Буемі — 7, Баррікелло, ді Реста («Форс Індія»), Перес («Заубер») — 2.
Кубок конструкторів: «Ред булл» — 222, «Макларен» — 161, «Феррарі» — 93, «Рено» — 50, «Мерседес» — 40, «Заубер» — 21, «Форс Індія» — 10, «Торо россо» — 7, «Уїльямс» — 2, «Лотус», «Маруся–Вірджин», «Іспанія» — 0.