Тимофій Нагорний: Мікі пропонували руку й серце і ніч

17.05.2011
Тимофій Нагорний: Мікі пропонували руку й серце і ніч

Тимофій Нагорний збирається брати «Греммі». (Фото Юрія Сапожнікова.)

— Наскільки ви задоволені отриманим результатом?

— Перед «Євробаченням» я казав нашим інвесторам, що ми будемо в першій п’ятірці, а якщо ні — то я відріжу собі палець. Вони сміялися й не хотіли давати грошей, тому що розуміли, що бюджет проходження з півфіналу має бути мінімум п’ять мільйонів доларів. Але все склалося добре. Я задоволений цим результатом. Ми могли навіть поборотися за третє місце, але швед був дуже популярний: в YouTube за місяця зібрав два мільйони переглядів. А Азербайджан — це віват Олександру Ксенофонтову, українському менеджменту.

— Як ви вважаєте, що вам допомогло в цьому шоу?

— Я вивчив усі 56 років існування «Євробачення»: хто як голосує, хто як приймає рішення. Це не тільки конкурс пісні, це і геополітика, і комерція, і менеджмент, і піар, і артисти, і команда. Але я новачок... У нас були слабкі сторони, хоча в сукупності — у нас було хороше шоу. Такого точно на «Євробаченні» не було. Ми не робили попереднього розміщення кліпу (на європейських телеканалах. — Ред.), спеціально проплаченого піару в Європі. У нас не було на це грошей.

— Який був ваш бюджет?

— Після фіналу ми підрахували, що 550 тисяч доларів, максимум — 600 тисяч. Наприклад, у Ізраїля був бюджет на квитки для фанів у кілька мільйонів доларів. Зазвичай це роблять країни, щоб якомога більше національних прапорів потрапили в ефір. Я купив лише 50 квитків на фінал — роздав їх діаспорі. На жаль, нашій країні цей конкурс не цікавий, хоча ефір був на 150–мільйонну аудиторію.

— Ви кажете: не було піару. Але в інтерв’ю одному українському глянцевому журналу ви заявили, що у Міки нібито є бой–френд у Дюссельдорфі.

— Після участі у конкурсі у неї закохалося кілька конкурсантів. З етичних міркувань не буду коментувати: дехто пропонував їй руку й серце і навіть ніч. У неї з’явилося багато прихильників.

— Хто вас підтримував із України?

— Я дуже дякую Толіку За­лев­ському, Віталіку Козлов­ському, які були з нами поряд, Володимиру Вірчисау, який був головним охоронцем Міки.

— У медіа промайнула новина, що у Дюссельдорф підтримати Міку прибув нардеп Олег Ляшко.

— Ляшку і його помічникам я оплатив готель, а йому віддав свій номер. У Дюссельдорфі мені зателефонував його помічник: «Можете дати квитки?». Я відповів, що у мене є квитки на півфінал і на фінал, а вони навіть не запитали, яка вартість, я передав квитки безкоштовно. Вважаю, що ми із повагою поставилися до його (Ляшка. — Ред.) бажання нас підтримати. Але такі політки мають розуміти, що треба купити й привезти із собою символіку, не просити, а купити квитки для діаспори, щоб вона підтримала артиста.

— Які піар–обов’язки виконувала компанії CFC Consulting, що з вами співпрацювала?

— Вони відповідали за розміщення прес–релізів у європейських країнах й за українську делегацію в прес–центрі. Вони добре справилися із своєю роботою, але, гадаю, що можна було донести наш месидж ефективніше. Зараз мене кілька артистів просять їх продюсувати. Якщо я знову буду підкорювати «Євробачення», то піаром займатиметься моя команда.

— Після відпочинку які плани маєте?

— На початку червня Міка поїде в Америку — підписувати контракт. Нам хотілося би побачити себе не лише на «Євробаченні», а й, приміром, на «Греммі». А восени буде світова прем’єра нового кліпу.