В авіаційної влади України зараз роботи хоч греблю гати — ще не вщухли розборки з «Аерофлотом», який не дозволяє нашим літакам курсувати російським небом, як виник новий скандал. Укравіатранс тимчасово призупинив польоти на маршруті «Мюнхен—Київ» для німецької авіакомпанії «Люфтганза». «Таке рішення ми прийняли через грубі порушення умов договору, який уклали українська та німецька сторона, — коментує санкції вітчизняних транспортників заступник міністра транспорту, директор Укравіатрансу Володимир Максимов, — у суботу наші фахівці з’ясували, що літак, який прибув із Мюнхена у Київ, значно більший від заявленого. А під час перевірки виявилося, що компанія регулярно порушувала умови домовленості, за якою «Люфтганза» виконувала 16 рейсів на тиждень з Франкфурта та Мюнхена до Києва загальною ємністю на дві тисячі крісел». За даними Укравіатрансу, німецька компанія, несанкціоновано замінюючи літаки, провезла пасажирів на 8 відсотків більше, ніж було домовлено, — замість затверджених 80 крісел німці використовували літаки ємністю 120—130 крісел. Відтак чекати реакції українських авіаторів на брутальне порушення договору не довелося: у неділю було прийнято рішення про зупинення польотів на маршруті «Мюнхен—Київ—Мюнхен» для німецької авіакомпанії «Люфтганза» до проведення переговорів з німецькою авіаційною владою. У понеділок та вівторок літаки з Мюнхена вже не прямували до Києва (при цьому перельоти з Франкфурта не припиняються).
Компанія «Люфтганза», що працює на українському ринку з 1991 року, вже офіційно визнала свої порушення й вибачилася перед українською владою, натомість запропонувала розглянути питання «розблокування ситуації на авіаринку України та Німеччини. Нагадаємо, дві наші компанії «Українські— Середземноморські авіалінії» та «Донбас-Аеро» досі не мають дозволу на виконання польотів у Німеччину, через що майже 10 тисяч пасажирів (саме стільки було продано квитків на літній період) не можуть скористатися послугами наших компаній. Наразі тривають переговори між міністерствами транспорту обох країн. «Ми готові розглянути усі пропозиції і розуміємо необхідність вирішити це питання негайно, — каже Володимир Максимов, — адже в аеропортах перебувають пасажири, які не можуть вилетіти. Сподіваємося, що найближчими днями ця проблема вирішиться. Ми просимо одного: виконувати домовленості — українська сторона свої виконує».
До речі, до України виконують рейси дві німецькі компанії (компанія «Люфтганза» — за маршрутом «Мюнхен—Київ» і «Франкфурт—Київ» та компанія LTU — за маршрутом «Франкфурт—Сімферополь»). В останньої також були виявлені поодинокі подібні порушення, але це питання вирішене без санкцій — компанія «пообіцяла» дотримуватися домовленостей.