У Кременчуці щойно завершилися технічні випробовування першого кузова вагона швидкісного міжрегіонального потяга, який почне «бігати» Україною напередодні чемпіонату Європи з футболу. Два такi потяги з дев’ятьма вагонами у складі кожного місцеві вагонобудівники сформують на замовлення «Укрзалізниці». Попри те, що продукція тамтешнього Крюківського вагонозаводу добре відома нашим пасажирам (достатньо згадати швидкі й комфортні «експреси»), фахівці відзначають чимало новинок, якими «начиняють» своєрідні «хатинки на колесах», призначені для перевезення залізницею уболівальників під час Євро–2012. Чи не найсуттєвіша серед них та, що кузов кожної виготовляється з неіржавіючої сталі, а значить, автоматично подовжується термін експлуатації до 50 років і, відповідно, мінімізуються витрати на ремонт. Усі без винятку «хатинки» належатимуть до вагонів відкритого типу з «сидячими» місцями. При цьому передбачено аж 5 їхніх моделей.
Тож, окрім традиційних трьох класів комфорту й ціни проїзду, будуть серед них і такі, де виокремлені зони для VIP–пасажирів, а також обладнані підйомники та місця для інвалідів. Принципово новими стануть переходи між вагонами конструкції однієї з німецьких фірм. Замість важких «тамбурних» дверей, які створюють стільки незручностей та протягів, між пасажирським відділенням і власне тамбуром функціонуватимуть перегородки з прозорого матеріалу, які відчинятимуться натисканням кнопки, а зачинятимуться автоматично. Дистанційно, з кабіни машиніста, відчинятимуть–зачинятимуть й інші двері вагонів, управлятимуть системами життєзабезпечення та комфорту. Поліпшеним, справді сучасним стане їхній дизайн, у якому переважатимуть синій і оливковий кольори. Водночас, згідно з європейськими стандартами, складовими «нутрощів» кожного з вагонів стануть тільки безпечні для довкілля та стійкі до вогню матеріали.