Гламурна босячка
![Гламурна босячка](/img/content/i31/31099.gif)
Поки більшість знаменитостей спрямовують свої благодійні пориви на Японію та біженців із Лівії, топ–модель Анна В’яліцина вирішила привернути увагу публіки до проблем малозабезпечених дітей. Із такої нагоди 25–річна росіянка, яка є однією з найуспішніших манекенниць світу, приєдналася до кампанії «Один день без взуття». Ініціатива походить від модного бренду TOMS Shoes: під його егідою створено благодійний фонд, що опікується бідною малечею. Активісти «Дня без взуття» наголошують на тому, що навіть пара взуття може змінити чиєсь життя на краще, закликаючи відомих і звичайнісіньких людей роззутися й спробувати, як воно — один день прожити без такого звичного в цивілізованому світі атрибуту.