У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Якщо Роббі при такій «тачці», то яка жінка встоїть?
Які все-таки чоловіки невдячні! Ми до них і так, і отак, а вони? А вони про залізо марять. Жінки і автомобілі, власне, здавна вважалися двома основними слабкостями чоловічої статі. А яка з них усе-таки «слабша» — це питання не давало спокою німецькому журналу Men's Car, аж доки той не вирішив розібратися з пріоритетами. Для цього читачам запропонували відповісти на питання: як би вони хотіли провести вихідні — зі знаменитою жінкою чи за кермом спортивної машини? І що ви думаєте, швидкісні авто у цьому змаганні залишили далеко позаду своїх чарівних суперниць. За даними опитування, 86 відсотків німців охочіше провели б уїк-енд за кермом суперкара «Феррарі Ензо», ніж iз сексуальною американською білявкою Памелою Андерсон. Її співвітчизниця Брітні Спірс зі схожим результатом програла італійському суперкару «Ламборджіні Галлардо». Поп-діву на вихідних хотіли б заполучити тільки 25 відсотків респондентів, решта вибрали автомобіль.
І тільки австралійська співачка Кайлі Міноуг зуміла привернути більше чоловічої уваги. Чотириколісному боліду «Порше Каррера GT» віддали перевагу над австралійкою 53 відсотки чоловіків, переказує Газета.ru. Словом, жінкам залишається тільки поспівчувати: конкурувати з автомобілями стає просто неможливим.
Натомість жінки, які б їм розкоші на колесах не пропонували, як і раніше впевнені, що значно ліпше їздити на... чоловіках. Як показало опитування серед слабкої статі, три чверті опитаних німкень хотіли б провести вихідні з англійцем Роббі Уїльямсом. Причому конкурент у Роббі був серйозний — англійський автомобіль «Бентлі».
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>