Можливість поскаржитися на дії чи бездіяльність співробітників Державтоінспекції, надіславши SMS–повідомлення на «мобільний» номер, яким безпосередньо опікується керівництво Управління ДАІ у Полтавській області, водії одержали з 11 лютого, відколи тут за дорученням міністра внутрішніх справ Анатолія Могильова запровадили згадану новацію. Однак всупереч прогнозам і сподіванням, абсолютна більшість учасників дорожнього руху проголосувала за розрекламоване «ноу–хау»... мовчанкою.
Адже, за словами начальника облуправління ДАІ Олександра Штепи, за перші два тижні роботи нової телефонної лінії надійшло лише близько десяти повідомлень. Причому три з них містили подяки його підлеглим за допомогу, одне — прохання розібратися у зовсім не дорожній ситуації, і лише в чотирьох висловлювалися конкретні претензії до дій даiшників. Усі сигнали–скарги (на кшталт тієї, де вказувалося на перебування наряду співробітників ДАІ у неналежному місці), одразу перевірили — жодна з них не підтвердилася, тобто порушень у діях інспекторів–контролерів руху не знайшли, стверджує пан Штепа.
Чому ж такою низькою — власне, поки що близькою до нуля — виявилася активність потенційних авторів есемесок, які у приватних розмовах зазвичай висловлюють десятки претензій до даішників? Очевидно, тому що у реальність і адекватність покарань працівників ДАІ за неправомірні дії більшість учасників руху ще не вірить.
А от у тому, що власна активність у сигналізуванні про порушення не вилізе їм боком при подальшому, вже не віртуальному, спілкуванні з даiшниками, водії сумніваються. Адже автора кожної SMS «вирахувати» ще простіше, ніж, скажімо, тих, хто «зливає» шокуюче відео про витівки працівників ДАІ в iнтернет. І якщо відомому «відеомисливцеві» з Одеси після його «сеансу» влаштували навіть п’ятиденний «відпочинок» за ґратами, то, погодьтеся, важко не згадати давню приказку: мовчи, глуха, менше гріха...