На концертах цього гурту ловиш себе на думці, що його учасники — не лише гарні музиканти, а й справжні актори, майстри розмовного жанру. Такі асоціації з командою «... и Друг Мой Грузовик» виникають неспроста, адже їхні пісні є не просто звичною комбінацією музики й куплетів–приспівів. Це маленькі історії, які не обов’язково треба проспівувати — їх можна і просто розповідатися під музику. У новому альбомі дніпропетровців, що тиждень тому вигулькнув практично нізвідки, це оповіді про кораблемоделювання, щеплення, старшого брата й навіть про звичайну марку. Здається, не існує теми, на яку «ИДМГ» не могли б зробити пісню.
Нова робота команди не є «лонгплеєм»: ці шість пісень швидше підпадають під визначення «міні–альбом». Він має назву «Стилизация послевкусия», й у вільному продажу його годі шукати: диск вийшов як додаток до лютневого номера російського комп’ютерного журналу Upgrade Special. Щоправда, одночасно запис з’явився в інтернеті: зараз це найдієвіший спосіб поширювати творчість. Окрім свіжих пісень, які до цього можна було почути лише на концертах, диск також містить 24–хвилинний фільм про саму роботу над записом.
За настроєм «Стилизация послевкусия» швидше нагадує продовження творчості команди періоду диска «Не улыбаются». Його, ніби підкреслюючи цю незвичність, два роки тому видали під назвою «НеГрузовики». І саме на цей альбом більше схожий теперішній свіжачок, ніж на інші попередні роботи. Реліз дворічної давнини тоді виглядав надміру серйозним для цієї команди, нині ж це вже сприймається як закономірність.
Попри саркастичні рядки в одній із пісень про те, що обговорення складу гурту вже давно перетворилося на журналістський штамп (аякже, як ти тут обійдеш увагою нестандартне тріо вокаліст–барабанщик–басист), неможливо не згадати про гру Ростислава Чабана (та й ритм–секції загалом). Моментами здається, що в тій же темі «Звук идет» чутно не лише його бас, а й гітару, як от на давнішому диску «Ищу друга». Але додане сесійне відео розвіює сумніви: все це ефекти та майстерність рук, і нікого та нічого зайвого.
Останньою піснею в міні–альбомі є річ із відповідною назвою — «Последняя». Мабуть, такою темою можна було б символічно завершити творчий шлях, і вже зараз про це з тривогою задумуються шанувальники гурту. Невже за цим надривом і словами «ми йдемо» та «все, це остання» лежить щось більше, ніж просто бажання заінтригувати слухача?
Хоча, хто їх там знає: коли вокаліст Антон Слєпаков на словах «моя прививка не болит» із гримасою на обличчі тягнеться до плеча, виконуючи пісню «Прививка», уже тільки його театральним здібностям хочеться вигукнути «Вірю!». Але це стосується лише здібностей: у те, що «Стилизация послевкусия» могла би бути останньою роботою в історії гурту, вірити не хочеться.