Вiтрила в гавані: дрібні, але багато
Рейсовий пасажирський кораблик уже хвилин 40 старанно обходив, роблячи передбачені зупинки та суворо дотримуючись при цьому графіка руху, всі закутки одного з найбільших європейських портів. І коли вже здавалося, що він остаточно заблукав між кранами, пакгаузами, контейнеровозами, попереду з’явився кінцевий пункт його маршруту — Гафен–сіті: яскравий приклад того, як креатив архітектора може зробити із закинутого та занедбаного старого порту суперсучасний, фешенебельний та дорогезний житловий район.
Це тільки один iз прикладів прагматизму північних німців, які свого часу зуміли перетворити цілком сухопутний Гамбург, що розташовується на відстані 110 кілометрів від моря, на суперморський порт — третій за величиною на Старому континенті. Завойований титул приносить їм не тільки прибутки від завантаження та зберігання товарів, — раз на рік тут відбувається найбільша у Європі виставка кораблів та яхт. 51–ша «Ганзебут Гамбург» показала, що дворічна криза у європейському суднобудуванні завершилася, і галузь знову стає прибутковою.