Білява «пліткарка» для «Шанель»

10.12.2010
Білява «пліткарка» для «Шанель»

23–річна голлівудська зірочка Блейк Лайвлі, мабуть, має дуже доброго агента. Бо такому піару, як у неї, багато навіть значно досвідченіших і титулованіших колег можуть тільки позаздрити. Актриса, відома переважно за серіалом «Пліткарка», є однією з найчастіших фігуранток світської хроніки. Вона тричі з’являлася на обкладинці американського «Вог» (у тому числі у спецвипуску про найкраще одягнених знаменитостей), стала улюбленицею редакторки «Вог» Анни Вінтур, відомої своїм жорстким характером, і доброю подругою найпопулярнішого нині дизайнера взуття Крістіана Лубутена, який навіть назвав на честь Лайвлі туфлі. А тепер ось непоказній, на перший погляд, білявці вкотре пощастило: Блейк стала «обличчям» нової рекламної кампанії будинку моди «Шанель».

Як запевняють американські таблоїди, Лайвлі рекламуватиме сумки. Вона вже в Парижі — бере участь у зйомках. Кампанія стартує з Нового року, тому часу на підготовку залишилося зовсім мало.

Модні оглядачі запевняють, що співпраця «пліткарки» із «Шанель» для них не стала новиною. Адже в грудневому номері «Вог» опубліковане інтерв’ю Анни Вінтур із Карлом Лагерфельдом (художнім директором дому «Шанель»), у якому редакторка обережно розпитує кутюр’є про його ставлення до Лайвлі. І судячи з відповідей Карла, воно більш ніж позитивне.