Перших 15 експериментальних електротрициклів — триколісних електромопедів — уже встигли обкатати в приморських регіонах Криму, зокрема в Ялті, Алушті і Коктебелі. «Показали вони себе доволі пристойно, — запевнив «УМ» їхній молодий розробник, інженер–конструктор Сімферопольського електромашинобудівного заводу Анатолій Дудко. — Наразі триває удосконалення ходових якостей і дизайну. Паралельно продовжуються більш масштабні випробування наших електротрициклів у Росії, де ми плануємо збувати половину продукції».
Пан Дудко сподівається, що його дітище займе гідну «транспортну нішу». Принаймні на Південнобережжі у літній сезон, адже електроцикли не забруднюють атмосферу і фактично безшумні, що є найкращим варіантом не лише для прогулянкових, екскурсійних поїздок влітку в умовах велелюдного курортного міста. А вантажний варіант (інші два— одно– і тримісні мопеди) певною мірою може стати альтернативою імпортним електрокарам.
Потужність кримського мопеда — 18 «конячок», швидкість — до 30 кілометрів за годину. Ці характеристику йому забезпечують два тяглові акумулятори вітчизняного виробництва. Однієї їхньої зарядки від звичайної розетки у 220 вольт вистачає на 60 кілометрів пробігу. За словами Анатолія Дудка, на заводі готові відвести під мопедне виробництво цілий цех.