Корисні «Льодяники»

29.10.2010
Корисні «Льодяники»

У свої 52 Мадонна почувається на 25, а фігуру має таку, що дай Бог кожній, удвічі молодшій за неї. А все завдяки регулярним заняттям йогою та фітнесом. Своїм досвідом поп–королева охоче ділиться з іншими. І не лише досвідом. Незабаром під патронатом співачки по всьому світі відкриється мережа фітнес–центрів Hard Candy («Льодяник»). Назва не випадкова — саме так називався 11–й альбом Мадонни.

Про рішення створити глобальну мережу спортзалів зірка оголосила під час відвідин Мехіко разом зі своїм менеджером Гаєм Осірі. Власне, саме в столиці Мексики Луїза Вероніка Чикконе і планує відкрити перший заклад мережі — розкішний фітнес–центр площею 30 тис. кв. м.. 29 листопада поп–королева планує знову повернутися до Мехіко — на презентацію об’єкта.

Наступні «Льодяники» відкриються в Росії, Бразилії, Аргентині та кількох містах Центральної Європи й Азії — у яких саме, поки що не повідомляється.

Ідея створити мережу фітнес–клубів виникла під час першої зустрічі Мадонни з Марком Мастровим — очільником цілої імперії з 420 спортклубів у 16 країнах. За словами Марка, співачка «особисто продумала кожну деталь інтер’єру» «Льодяників». «Присутність Мадонни буде відчуватися всюди: в обладнанні, музиці й навіть освітленні. У цих центрах вона виразить усю себе — щоб усім стало ясно, яким має бути ідеальний спортклуб», — наголосив фітнес–магнат.