Якщо комусь у цьому світі й невідомо, що таке економічна криза, то це засновнику і генеральному директорові корпорації Apple Стіву Джобсу. Поки інші компанії затягували пояси, підраховуючи збитки, «епплівці» розробляли, рекламували і продавали свої «айфони» та «айпеди». У тих країнах, де їх узагалі продають, на придбання плаского телефона–екрана iPhone та планшетного ноутбука iPad треба записуватися в чергу, попри те що практична цінність цих дівайсів у кращому разі така сама, як у їхніх технологічних попередників та аналогів, а ціна при цьому удвічі–втричі вища.
Проте грамотний піар нових продуктів на «ай» укупі з беззаперечними достоїнствами «традиційних» «макбуків» зробили свою справу: за минулий рік чисті прибутки корпорації «Еппл» зросли майже удвічі (4.31 млрд. доларів у третьому кварталі 2010–го порівняно з 2,53 млрд. за аналогічний період 2009–го). Якщо рік тому акції компанії коштували приблизно 190 доларів за штуку, то тепер їхня вартість сягає 317 доларів. Аналітики прогнозують, що наступного року цей показник може зрости до 500 доларів. Капіталізація компанії наближається до 300 млрд. дол., тож, якщо прогнози аналітиків справдяться і останній квартал року виявиться успішнішим, ніж попередній, Apple може стати найдорожчою компанією світу.
А до цього все йде, адже Джобс і компанія не зупиняються, пропонуючи шанувальникам «маківської» якості нові й нові продукти. Днями Стів презентував на суд публіки дві моделі надтонкого MacBook Air — середній варіант між звичайним та маленьким ноутбуком, який у нас зветься нетбуком. Полегшені, або, в перекладі з англійської, «повітряні» «макбуки» випускають із 11– та 13–дюймовим екраном, вагою — від 1 до 1,3 кг. При цьому заряду батареї, як обіцяють розробники, при роботі в активному режимі вистачає на 5—7 годин. Вартість у США — 999 доларів.
Окрім того, влітку наступного року вийде наступна версія операційної системи для «макінтошів» MacOS X Lion («Лев»), яка багато в чому наблизить звичайні ноутбуки до iPad та iPhone.