З лютого нинішнього року Фонд держмайна України намагався продати 86,98 відсотка акцій ВАТ «Авіакомпанія «Луганські авіалінії». Стартова ціна становила 2 мільйони 604 тисячi гривень. Два місяці чекали на покупців, однак жоден чомусь так і не побажав стати власником потенційно дуже прибуткової компанії. Адже достатньо подивитися на карту, аби помітити: Луганськ лежить на перетині шляхів з Європи в Азію і з Центральної Росії на Кавказ.
Мабуть, потенційних покупців відлякували умови конкурсу, призначеного Фондом держмайна. Рiч у тiм, що за останні роки свого існування «Луганські авіалінії» дещо заборгували — і своїм працівникам, і Пенсійному фонду України. Покупцю, якби він погодився на умови конкурсу, належало, починаючи з другого півріччя поточного року, щоквартально погашати по 136 тисяч гривень боргу із зарплатні й завершити цей процес до кінця року. Що ж стосується Пенсійного фонду, якому «Авіалінії» завинили більш як півмільйона, то з ним належало б розрахуватися упродовж півтора року. Крім того, дещицю компанія мала повернути упродовж року державному бюджету — якихось 345 тисяч.
А може, дарма ніхто не погодився. Тому що, маючи у своєму розпорядженні єдиний літак Ан-24, «Луганські авіалінії» зуміли за минулий рік виконати робіт на 4,64 мільйона гривень. Зокрема, від експортних операцій компанія отримала прибуток майже у 218 тисяч гривень. Можливість виправити помилку буде нескоро. Через відсутність заявок Фонд держмайна оголосив конкурс таким, що не відбувся.