Нудно: і п'ятий етап «королівських перегонів» виграв Міхаель Шумахер. Чим цікаве Гран-прі Іспанії, так хіба що 200-м етапом 6-разового чемпіонату світу й 75-ю перемогою на цих Гран-прі. Ніякої конкуренції в Барселоні у «червоного барона» знову не було, слідом за німцем приїхав його партнер по команді «Феррарі» Рубенс Баррікелло. П’ять поспіль перемог з початку сезону — це повторення рекорду Найджела Менселла, який тримався з 1992 року. Враховуючи те, як розгортається «інтрига» цього сезону, можна досить сміливо прогнозувати, що незабаром «впаде» чимало рекордів великих пілотів — Менселла, Айртона Сенни, Алена Проста...
У принципі, вболівальники в неділю стежили не стільки за перебігом подій на автодромі «Каталунья-Монмелло», скільки за «наїздами» на Шумі-старшого колумбійцем Хуан-Пабло Монтойєю. А що провідному пілоту «стайні» «Уїльямс-БМВ» ще залишається, якщо він втратив місце у призерах у загальному заліку і на кожному етапі окремо? В Іспанії латиноамериканець обіцяв помститися німцеві за те, що «вилетів» на узбіччя траси на попередньому етапі у Сан-Марино. Спортивний комітет ФІА ніяк не відреагував на «позови» Монтойї, чим і забезпечив, фактично, штучну інтригу в Іспанії. Особливо напруженою ситуація стала тоді, коли представникові «Уїльямса» вдалося після кваліфікації розташуватися відразу за володарем «поул-позішн» — знову Шумахером. Усі чекали атаки Хуана-Пабло на «Феррарі». Та вже на старті можливості для помсти відбив італієць Ярно Труллі. Його «Рено» різко зірвалося з четвертої позиції на старті і обійшло обох «ворогуючих» гонщиків, і було першим аж до... першого піт-стопу, де на законну позицію повернувся фаворит. Монтойя ж узагалі зійшов з траси на 46-му колі через проблеми з двигуном.
Два червоні боліди «Феррарі» спокійно подолали 66 кіл іспанської траси. «Дублер» Шумахера — Рубенс Барікелло — не надто тиснув на свого партнера-чемпіона. Витримці бразильця можна позаздрити, адже Міхаель усе відкладає і відкладає своє завершення кар'єри. А в Рубенса, між іншим, не менш потужна машина.
5-й етап чемпіонату світу. Гран-прі Іспанії (65 кіл, 307,125 км))
Залікова вісімка: М.Шумахер (Німеччина, «Феррарі») — 1:27.32,841, Баррікелло (Бразилія, «Феррарі») — +0.13,290, Труллі (Італія, «Рено») — +0.32,294, Алонсо (Іспанія, «Рено») — +0.32,952, Сато (Японія, «БАР-Хонда») — +0.42,327, Р.Шумахер (Німеччина, «Уїльямс») — +1.13,804, Фізікелла (Італія, «Заубер») — +1.17,108, Баттон (Велика Британія, «БАР-Хонда») — +1 коло.
Загальний залік: М.Шумахер — 50, Баррікелло — 32, Баттон — 24, Алонсо і Труллі — по 21, Монтойя (Колумбія, «Уїльямс») — 18, Р.Шумахер — 12, Сато — 8...
Кубок конструкторів: «Феррарі» — 82, «Рено» — 42, «БАР-Хонда» — 32, «Уїльямс» — 30, «Макларен» — 5, «Заубер» — 3, «Ягуар» — 1.