Газета, що розмовляє, — донедавна таке могло трапитися хіба в казці про Гаррі Поттера. Тож можна собі уявити, якою була реакція мешканців Індії, коли вони відкривали газети «Таймс оф Індія» і «Хінду» й чули зі сторінок якісь розмови. Лише деякі вгадували у тих звуках рекламу автомобіля «Фольксваген Венто». Ще дехто не знав, як «змусити газету заткнутися». А були й такі, що сахалися, вважаючи, ніби «чують духів». Інші викликали поліцію, коли зі сміттєвих урн лунали незрозумілі слова. А авіаперевізникові «Ейр Індія», як повідомляє «Гардіан», довелося навіть скасувати рейс із Делі до Мангалора — бо пасажири злякалися шуму, який виробляв стос газет на борту. Часописи винесли з літака, а компанія вирішила надалі відмовитися від газет зі звуковою рекламою.
Індійська поліція попросила громадян не боятися такого виду реклами. У відділі маркетингу «Фольксвагена» в Індії кажуть, що звукова реклама отримала також чимало позитивних відгуків, а головне — показала «демократизацію інновацій». За даними агентства ЮПІ, рекламу в газетах почули близько 2,5 мільйона сімей із Делі, Мумбаї та інших великих міст.
Звукова реклама в газеті діє за принципом знайомої багатьом листівки з музикою. Видання починає «говорити», коли читач відкриває сторінку з рекламним блоком. Звук видає простенький вбудований пристрій на батарейці, якої вистачає на 140 хвилин.