Світової слави КП «Кримтролейбус» здобуло завдяки поважному віку рухомого парку місцевого виробничого підприємства, у якому досі на ходу транспорт 1970 року виробництва. В основному, це машини відомого чехословацького виробника «Шкода». На догоду здебільшого пенсіонерів вони «бігають» вулицями Сімферополя, Алушти, Ялти і навіть спроможні здолати найдовшу у світі (86 кілометрів) «дротяну» трасу Сімферополь—Ялта. Щоправда, нерідко при цьому своєю «тихохідністю» породжуючи затори на дорозі, особливо в курортний період.
Про зручності для пасажирів й інтер’єр у салонах не йдеться, адже «рогаті» нині — справжній іржавий екстрим на колесах. За словами гендиректора підприємства Віталія Нахлупіна, майже половина наявного парку (двісті тролейбусів) розукомплектовані й не підлягають відновленню. Зі 117 ремонтів, запланованих на цей рік, здійснено тільки 57. Також не оновлювалося технічне устаткування, яке завезли сюди у 1958—1960 роках. Тож нині керівництво тішить і себе, і трудовий колектив солодкими обіцянками місцевих очільників, які традиційно активізуються перед виборами.
От і нещодавно на підприємстві побував основний висуванець «регіоналів» на крісло мера кримської столиці Віктор Агєєв, який поділився своїми планами щодо відновлення «унікального» підприємства, яке, до речі, зараз проходить процедуру санації. «Ми не просто не дозволимо йому збанкрутувати, — обіцяє кандидат, — а й зробимо прибутковим, причому в стислі терміни». За його словами, з державного стабілізаційного фонду вже надійшли 142 мільйони гривень на придбання 61 нового тролейбуса і 44 мільйони — на модернізацію самого КП «Кримтролейбус».