Червоний хет–трик

28.09.2010
Червоний хет–трик

Майже дві години на нічних вулицях Сінгапура Феттель на «Ред буллі» маячив у дзеркалах заднього виду «Феррарі» Алонсо. (Фото з сайту daylife.com.)

Ще свіжі в пам’яті бурчання команд, яким не подобалися останні нововведення босів «Королівських перегонів». Проте очевидно, що саме нова очкова арифметика та технічна «зрівняйлівка» цього року зрежисувала такий захопливий серіал. Його 15–ту серію минулого уїк–енду відзняли в Сінгапурі. Нагадаємо, «зйомки» — тобто перегони — в цій азіатській країні відбуваються вночі: воно й цікавіше, і для європейського телеглядача зручніше.

Після кваліфікації на перших п’яти позиціях стартової решітки опинилися всі претенденти на чемпіонську корону. Цікаво, що поул–позишн дістався Фернандо Алонсо на «Феррарі», який упродовж трьох практик демонстрував значно гірші результати, ніж швидкий «Ред булл» Себастьяна Феттеля. Хай там як, але іспанець, як і два тижні тому в Монці, отримав найкращу стартову позицію і майстерно, по–чемпіонському, довів справу до переможного кінця.

Для Алонсо сінгапурський тріумф — уже другий у короткій історії нічних перегонів. Напевно, всі пам’ятають прем’єрну гонку 2008 року, коли завуальований наказ із боксів «Рено» змусив Нельсіньйо Піке розбити свій болід, результатом чого стала перемога першого номера тієї «стайні» — Фернандо Алонсо. Цього разу нова команда Фернандо до порушень правил чесної гри не вдавалася. У цьому й не було потреби. Беззаперечна перевага дворазового чемпіона світу над опонентами обернулася здобуттям ним першого в кар’єрі «Великого шолома». Цей трофей отримує гонщик, який, стартувавши з поул–позишн, упродовж гонки не дозволив нікому себе випередити та показав найшвидший час на колі.

«Обганяти на цій трасі дуже важко й небезпечно. Я лише намагався змусити Алонсо здійснити помилку», — сказав після фінішу Себ Феттель, який ішов другим по вулицях сінгапурської бухти. Він жодного разу так і не наважився посперечатися з лідером за чільну позицію, хоча мав нагоду навіть на останньому колі, коли червоним полум’ям загорівся двигун Хейккі Ковалайнена із «Лотуса», весь пелотон сповільнився, і лідери «вперлися» в «колових» пілотів. До речі, холодний фінський хлопець заслужив оплески, коли неспішно виліз із палаючого кок–піта, взяв вогнегасник і самотужки загасив пожежу.

А от Льюїс Хемілтон на «Мерседесі» ризикнув, коли пішов в одному з поворотів на випередження «Ред булла» Марка Уеббера. І прогадав. У боротьбі за третє місце на вузькій трасі «залізний кінь» британця отримав «смертельне» поранення, відтак Льюїс залишив перегони.

Друге поспіль сходження Хемілтона зміцнило лідерство в особистому заліку австралійця Уеббера. А четвертий тріумф у поточному чемпіонаті Алонсо, якого місяць тому вже ніби викинули з чемпіонської обойми, суттєво наблизив провідного гонщика «Скудерії» до лідерства в загальному заліку. Ну й також «Феррарі» повернулося в боротьбу за Кубок конструкторів.

 

ТАБЛО

Чемпіонат світу. 15–й етап. Гран–прі Сінгапуру. Марина Бей (309,453 км; 61 коло)

Залікова десятка: 1. Алонсо («Феррарі») — 1:57.53,579. 2. Феттель — відставання 0,293 сек. 3. Уеббер (обидва — «Ред булл») — +29,141. 4. Баттон («Макларен») — +30,384. 5. Росберг («Мерседес») — +49,394. 6. Баррікелло («Уїльямс») — +56,101.

7. Кубіца («Рено») — +1.26,559. 8. Хюлькенберг («Уїльямс») — +1.52,791. 9. Масса («Феррарі») — +1.53,297. 10. Сутіл («Форс Індія») — +2.12,416.

Загальний залік: Уеббер — 202, Алонсо — 191, Хемілтон («Макларен») — 182, Феттель — 181, Баттон — 177, Масса — 126, Росберг — 122, Кубіца — 114, Шумахер («Мерседес»), Сутіл — 46, Баррікелло — 39, Кобаясі («Заубер») — 21, Хюлькенберг — 20...

Кубок конструкторів: «Ред булл» — 383, «Макларен» — 359, «Феррарі» — 317, «Мерседес» — 168, «Рено» — 133, «Уїльямс», «Форс Індія» — 59, «Заубер» — 27, «Торо россо» — 10, «Лотус», «Іспанія», «Вірджин» — 0.