«Бурлаки» за Волгою

23.09.2010

Зараз на головному конвеєрі автомобільного заводу в Кременчуці виготовляють першу партію сідельних тягачів КрАЗ Т17.ОЕХ «Бурлак». Їх запустили у серійне виробництво після того, як наприкінці минулого року успішно завершилися сертифікаційні, а потім і полігонні випробування згаданої новинки. Йдеться про вантажівку підвищеної прохідності для транспортування причепів і напівпричепів загальною масою до 75 тонн, обладнану двигунами Ярославського моторного заводу потужністю 400 кінських сил. Тож фахівці холдингової компанії «АвтоКрАЗ» називають її супертягачем і демонструють спроможність останнього перевозити, скажімо, сучасні танки. Хоча насправді йому доведеться «бурлакувати», в основному, по цілком мирному бездоріжжю в умовах, так би мовити, наближених до «бойових». Причому як на Крайній Півночі, так і на піщаних дюнах та гірських перевалах...

Як повідомили власкору «УМ» у прес–службі холдингу, «Бурлак» упевнено почуває себе при температурних режимах від —50 до +60 градусів за Цельсієм, а також на висоті до 5000 метрів над рівнем моря, при цьому досить легко долає водні перепони глибиною до півтора метра. Неважко здогадатися, що подібного «екстриму» в Україні бракує. Тож, згідно з першими замовленнями, вже до кінця року кременчуцькі автомобілебудівники планують продати не менше півсотні нових супертягачів «Бурлак» одразу в кілька віддалених російських регіонів, серед яких буде й Хабаровський край та Якутія. Там їх використовуватимуть для перевезення по бездоріжжю важкого спецобладнання (насамперед колтюбингових і бурових установок) на нові родовища нафти та газу.