Влада курортного містечка невтомно декларує прагнення покласти край «тіньовому» бізнесу в царині надання послуг відпочивальникам. Однак те, що її оптимістичні заяви «вилами по воді писані», доводить, зокрема, відкриття у рекреаційній зоні Бердянського міського дельфінарію. Адже його юридичне існування досі «в тумані», хоча звіринець на воді упродовж курортного сезону успішно заробляв гроші.
Ще в середині червня можновладці публічно «наїхали» на організаторів культурно–оздоровчого комплексу «Немо», побувавши на місці його спорудження. За словами секретаря міськради Віктора Попова, «документів на будівництво об’єкта немає, з Управлінням архітектури і містобудування проект погоджено не було...» Та ще не осіла порохнява після від’їзду депутатських іномарок, як маховик будівництва закрутився ще потужніше. Вочевидь спритники були певні, що домовляться.
Домовились, мабуть. Бо вже 23 червня дельфінарій «Немо» дебютував виставою «Доторкнись до дива!» за участі чотирьох дельфінів, двох морських котиків і морського левенятка. А місцеві ЗМІ почали масово тиражувати рекламні анонси «Немо», якого де–юре ще й не було.
За статистикою міського відділу курортно–туристичної сфери, лише за вісім днів червня вистави «Немо» відвідало 15500 осіб. Попри те що вартість квитків сягає 120 гривень (нічна годинна розвага «Подаруй коханій романтичне шоу» коштує ще дорожче). Тож у дні, коли відбуваються і три денні сеанси, і нічне шоу, спритники кладуть до своїх кишень щонайменше по півмільйона (зазвичай у сезон усі 700 місць на вистави викуповують). От тільки що з того має місто? Моя допитливість щодо того, скільки «немовських» гривень іде у «вільне плавання», а скільки оподатковується, прогнозовано наштовхнулася на «комерційну таємницю»...