Незважаючи на світову фінансову кризу та боргові зобов’язання України перед МВФ, вітчизняні урядовці не збираються затягувати паски й відмовлятися від розкішного способу життя. Перший віце–прем’єр Андрій Клюєв, який ще кілька місяців тому неправомірно використав державний літак для перельоту до Запоріжжя, нині спричинив черговий авіаскандал. Так, нещодавно пан Клюєв на чолі української делегації здійснив переліт до Китаю чартерним літаком, який коштував держбюджету 1 мільйон 750 тисяч гривень, повідомляє «Українська правда». Відповідну інформацію про застосування процедури закупівлі послуг на перевезення в одного учасника оприлюднено на сайті Мінекономіки.
У Пекіні українська делегація взяла участь у засіданні Міжурядової українсько–китайської комісії з питань торговельно–економічного співробітництва. Тільки не зрозуміло, чому надто комфортні умови перельоту для урядовців чартером мають оплачувати платники податків. Для порівняння – квиток бізнес–класу однієї з європейських авіакомпаній за маршрутом Київ–Пекін–Київ через Франкфурт коштує від 22 до 62 тисяч гривень.
Натомість скористатися пасажирськими літаками вітчизняні можновладці не побажали. До того ж, тендер на перевезення делегації до Піднебесної був оголошений з одним учасником за дорученням самого першого віце–прем’єра Андрія Клюєва. В обґрунтуванні цієї процедури за підписом заступника міністра економіки пана Марухна, яке наводить «УП», зазначається, що це пов’язано із терміновою потребою. Виходить, що наші урядовці так поспішали до Пекіна, що їм було не до економії бюджетних коштів.
Нагадаємо, що звичка урядовців користуватися чартером за кошти держбюджету не нова. Свого часу проти екс–міністра транспорту Миколи Рудьковського навіть порушили кримінальну справу за переліт до Парижа в компанії відомої красуні Олександри Ніколаєнко. Утім та справа завершилася пшиком.