Я не дзеркало!
Дитині–ліворучці складніше вчитися в школі, ніж правші. А все тому, що шкільна програма, як і все наше життя, «підігнана» під потреби більшості землян — людей, які живуть логікою, а не творчістю та інтуїцією. Маленький лівша часто не чує зверненого до нього запитання, не завжди може пояснити значення слова, інколи робить неправильні висновки з прочитаної розповіді або нестандартно трактує банальну життєву ситуацію. Водночас таке дитя має багату уяву, неабиякий хист до складання віршів, казок, малювання абсолютно несподіваних, часом парадоксальних картин. Тому психологи, лікарі та педагоги в один голос твердять: якщо розуміти нейрофізіологічні особливості лівшів, поважати їх та не перевчати насильно на правшів, можна розкрити потенціал майбутніх геніїв.