Жінкам зазвичай подобається іронія «бородатого» жарту про те, що справжні чоловіки на дорозі не валяються, а валяються... на дивані. І ще одне вагоме уточнення — перед телевізором. Жодним чином не применшуючи досягнень і здобутків сильної половини, все ж не можна не повірити статистикам, які констатують, що чоловіки, порівняно з жінками, дозволяють собі бути активнішими телеглядачами. Утім зовсім не гендерні настрої всезагальних рівних прав, а, швидше, прагматизм медіа–власників і телеменеджерів спонукає до розвитку процес виокремлення жіночої лінії контенту на каналах. Більшість вітчизняних медіа–груп уже мають канали, відповідальні за підкорення жіночих сердець, вух та очей. І вже майже три роки в ефір виходить нішевий жіночий канал Маххі–TV.
Рейтинги свідчать, що жіночим фаворитом є СТБ. Хоч канал холдингу Віктора Пінчука StarLightMedia офіційно вважають сімейно–розважальним, основна ставка робиться на жінок від 25 і старших. Ця «кнопка» для тих, хто сповідує канонічні пріоритети «сім’я і дім», а «церкву» для них замінили розваги. Тому і завмирає домашня робота, коли показують «Їмо вдома», «Правила життя», талант–шоу «Україна має талант!». Для панянок, що вічно шукають прекрасних почуттів і готові трохи не щодня переживати за любовні перипетії інших, — «Історії кохання», «Давай одружимося» і фільми вечірнього прайму з чоловіками мрії — як–от герой Андрія Соколова у серіалі «Адвокат». І команда Володимира Бородянського не збирається зупинятися. Уже розпочалася підготовка нового шоу «Холостяк» за форматом популярного американського проекту The Bachelor, в якому привабливий і неодружений буде обирати собі одну–єдину. У планах — випробуваний «плюсами» формат «Танці з зірками», основною аудиторією якого були жінки.
Не може поки що конкурувати з СТБ жіночий канал групи «Інтер» — К2. І причина не тільки у покритті. У сітці цього мовника в основному програми та фільми, що вже йшли на головному каналі: «Модний присуд», старі випуски «Позаочі» та «Знака якості», «Дві сторони однієї Анни». У групі «Плюсів», незважаючи на трансляції футбольних чемпіонатів, жіночим може стати ТЕТ. На таку думку наштовхують останні новинки ефіру: «Зніміть це негайно» та «Давай спробуємо» (щось середнє між «Званою вечерею» і «Давай одружимося» (російський варіант), які теж у сітці каналу), Comedy woman. Урешті–решт, і групі «1+1» економічно вигідно мати спеціалізований канал, де можна було б прилаштувати телепродукцію свого лідера, яка подобається слабкій статі, як–то успішне реаліті «Міняю жінку».
Своїм шляхом іде канал «для сильних і ніжних» Маххі–TV, який від дня заснування позиціонує себе як перший жіночий. Тут, приміром, ведуча–вчитель стріп–танців розказує про гарних, поганих і розумних дівчат, перші з яких переймаються розміром своїх грудей, другі — «накачують» їх силіконом, а треті — горді тим, що є. Травесті–діва Монро говорить на пікантні теми з гостями у програмі «Про це». На «Кухні на шпильках» господарює Маргарита Січкар, учителем клубних танців — Влад Яма, а речі у квартирах більш–менш відомих співвітчизниць «досліджує» Діана Дорожкіна. Герої «Жіночих відвертостей» — в основному столичні світські «левиці». Із серйозних проектів — україномовні п’ятихвилинки–розповіді про славетних жінок і чоловіків: Жаклін Кеннеді, Марію Склодовську–Кюрі, Володимира Висоцького. У новому сезоні канал збирається пропагувати загальнолюдські цінності — обговорюватимуть проблеми виховання дітей у «Складному питанні».
Незважаючи на майже трирічну історію, Маххі–TV — і через малодоступність, і зважаючи на специфіку контенту — знають не багато глядачів. Аналітики кажуть, що майбутнє телебачення — за нішевими каналами. Хоча за умови, коли і спосіб передачі телесигналу впливає на доступ до тієї чи іншої «кнопки», про рівність телеканалів у конкурентній боротьбі за жіночу аудиторію не йдеться.