Нова мотивація для Шумахера

28.04.2004

      Міхаель Шумахер виграв четвертий поспіль «Гран-прі» з початку сезону. Інакше, вочевидь, і бути не могло, адже чергові перегони відбувалися в... Імолі на автодромі імені Енцо і Діно Феррарі. Їхнє ім'я носить і «стайня», до якої належить найтитулованіший німецький спортсмен останнього десятиріччя. Відмінність від попередніх стартів полягала лише в тому, що шестиразовий чемпіон світу вперше стартував не з поул-позишин. Там опинився британський гонщик Дженсон Баттон  iз «БАР-«Хонди».

      Поки славнозвісні «Макларени» й «Уїльямси» шукають причини провалу на початку сезону, в елітній компанії досить упевнено прописалася команда «БАР-«Хонда». Хоча цього і слід було очікувати, адже її шеф Девід Річардс ще в міжсезоння оголосив про претензії на вихід в еліту. Він пообіцяв, що його пілоти боротимуться не лише за подіуми, а й за перемоги. Стати першим, поки болід Міхаеля Шумахера працює, як швейцарський годинник, важко. Але прогрес цієї команди очевидний. Баттон уже двічі був третім, а тепер став другим — вершина, про яку він і не міг раніше мріяти. Може англієць похвилитися й тим, що не віддавав свою першу позицію впродовж восьми кіл. Щоправда, Шумі-старший і не робив спроб атакувати Дженсона, а просто дочекався, поки той заїде на піт-стоп, і впевнено очолив перегони.

      Більше ніяких серйозних інтриг на трасі не було: якщо не зважити на чергове порушення правил із боку Ральфа Шумахера. Молодший брат чемпіона одержав попередження за «Гран-прі Бахрейну», де підрізав японця Такумо Сато (той самий «БАР») і сам опинився на узбіччі. Цього разу Шумі з «Уїльямса» спробував «переїхати» траєкторію Фернандо Алонсо з «Рено» — ще однієї команди, яка прогресує. І знову німець лише сам від цього постраждав і може чекати на другий «гірчичник». А за три попередження пілот дискваліфікується на один етап.

      Третє місце на «Гран-прі Сан-Марино» посів Хуан-Пабло Мантойя («Уїльямс»). Відчувається, що в колумбійця є достатній запас міцності, щоб утримувати свої позиції. А ось побоювання зазіхнути на більше може призвести до того, що в загальному заліку він назавжди віддасть Дженсону Баттону місце в призерах.

      Перемога Міхаеля Шумахера в Імолі стала четвертою поспіль — така серія вже була в 1994 році, коли він виступав за «Бенеттон». Але в чемпіона тепер з'явилася нова мотивація — покращити власну рекордну серію з шести перемог поспіль, яку він встановив у сезоні 2000—2001 років.

Ігор КОРОЛЬОВ.

 

      Залікова вісімка Гран-прі Сан-Марино (62 кола, 305,609 км): М.Шумахер (Німеччина, «Феррарі») — 1:26.19,670, Баттон (Велика Британія, БАР) — +9,702,  Монтойя (Колумбія, «Уїльямс») — +21,617, Алонсо (Іспанія, «Рено») — +23,654, Труллі (Італія, «Рено») — +36,216, Р.Шумахер (Німеччина, «Уїльямс») — +55,730, Райкконен (Фінляндія, «Рено») — +1 коло.

      Загальний залік: М. Шумахер — 40, Баррікелло —24, Баттон — 23, Монтойя — 18, Алонсо — 16, Труллі — 15, Р. Шумахер — 9...

      Кубок конструкторів: «Феррарі» — 64, «Рено» — 31, «БАР» і «Уїльямс» — по 27, «Макларен» — 5, «Заубер» і «Ягуар» — по 1.