Патріотична справа «Нібулону» — Дніпро має працювати!
Щоб примусити Дніпро знову запрацювати, сільгосппідприємство «Нібулон» знайшло астрономічну, як для кризової України, суму — майже півмільярда доларів.
Логістична схема, яку створює і вже на практиці реалізовує «Нібулон», виглядає так: зерно з найбільших зернових областей — Полтавської, Дніпропетровської, Київської, Черкаської, Кіровоградської та Запорізької — звозитимуть до спеціально збудованих сучасних елеваторних комплексів, у яких збіжжя може зберігатися без втрати якості та на яких компанія планує організувати заставні закупівлі. А звідти — суднами вниз по Дніпру — до портів, де пшеницю, овес, ячмінь тощо перевантажуватимуть на морські судна. Усього планують збудувати додатково 18 елеваторів, десять із яких — річкові. До них причалюватимуть 57 несамохідних суден, а транспортуватимуть їх за допомогою 14 буксирів. Сьогодні вже здані й успішно працюють 24 несамохідні судна, три буксири, три річкові термінали — у Черкаській, Полтавській, Запорізькій областях і п’ять сухопутних елеваторних комплексів на Полтавщині. У навігаційний період флот «Нібулону» із 24 суден перевозитиме Дніпром близько двох мільйонів тонн зернових.