Запливи для зростання: на зимовому ЧС українські плавці оновили національні рекорди, але залишилися без нагород
На Олімпіаді в Парижі вітчизняні плавці виступили зовсім не так, як очікували від них їхні наставники та вболівальники. >>
Марк Уеббер повернувся у стрій після аварії у Валенсії і виграв гонку на найшвидшій трасі «Ф-1» у Сильверстоуні. (Фото Рейтер.)
Уже давно минули ті часи, коли заради успіху лідера стайні другий пілот команди покірно знімав ногу з педалі газу після вказівки «згори». Уболівальники добре пам’ятають війну за рівні права між Льюїсом Хемілтоном та Фернандо Алонсо, яка точилася в сезоні 2007/08 років у «Макларені». Тоді, захопившись внутрішньою суперечкою, хлопці віддали чемпіонський титул Кімі Райконену з «Феррарі». Нинішній сезон ознаменовується схожим протистоянням між пілотами «Ред булла» Марком Уеббером та Себастьяном Феттелем. Обидва мають великі шанси вперше в житті виграти чемпіонат, тож поступатися один одному не бажають. Проте керівництво «биків» у чемпіонській гонці ставить на молодшого — Феттеля, який перед британським гран–прі випереджав напарника в загальному заліку на 12 пунктів. Уеббера не підтримали навіть попри те, що на попередньому етапі у Валенсії він пережив жахливу аварію.
На «Сильверстоун», найстаріший автодром «Ф–1», «Ред булл» привіз болід з удосконаленою аеродинамікою, встановивши на обох машинах нові передні антикрила. Проте за кілька годин до кваліфікації — під час третьої вільної практики — на «суперкарі» 23–річного німця новинка розламалася. Однак для «Бебі–Шумі», як ще називають Феттеля на батьківщині, швиденько знайшли заміну — останній вцілілий екземпляр зняли з машини Уеббера. Звісно, що відтак Феттелю було зовсім не складно завоювати «поул–позишн», дев’ятий для «Ред булла» на десяти етапах сезону. Водночас австралієць, незважаючи на старий боєкомплект, виборов друге місце на стартовій решітці й дуже образився як на команду, так і на Себа. Крім іншого, на машині Уеббера ще й шасі «змушені були» поставити гірше, ніж у німця.
Цікаво, що саме друга позиція у Сильверстоуні вважається найкращою для старту. І Марк сповна цим скористався — вже в першому повороті вибився в лідери, не поступившись Феттелю жодним сантиметром полотна. І фаворит–напарник, наскочивши на поребрик та вилетівши на гравій, проколов колесо. Себастьян здійснив незапланований «піт–стоп» і надалі, навіть маючи оновлений болід, уже не зміг повернутися в голову пелотону. Єдине, на що вистачило «Бебі–Шумі», так це пробитися з останнього, 24–го, місця на сьоме, перед фінішем легко й невимушено об’їхавши самого легендарного Шумахера.
Для 33–річного Уеббера переконлива перемога на Гран–прі Британії стала шостою в кар’єрі. Так само не викликала сумнівів друга позиція місцевого гонщика — Льюїса Хемілтона.
А от Фернандо Алонсо, почавши «вередувати» в «Макларені», продовжує боротьбу за незалежність і в новій команді, «Феррарі». Заручником його амбіцій став терплячий Філіпе Масса. У результаті боротьби напарників бразилець отримав прокол, тож на фініші був лише 15–й. Цікаво, що в підсумку Фернандо виграв у колеги лише одну позицію. У середині дистанції він постраждав через свою впертість: захопившись боротьбою за третє місце з Робертом Кубіцею, гарячий іспанець проігнорував «формулічні» правила обгонів (гонщик, який випередив суперника за рахунок зрізання повороту, повинен «повернутися на своє попереднє місце). За це з великим запізненням Фернандо отримав штраф у вигляді проїзду по «піт–лейн», який коштував йому десяти позицій. Кубіца на той час уже зійшов із дистанції через проблеми з двигуном свого «Рено».
Чемпіонат світу. 10–й етап. Гран–прі Великої Британії. Автодром «Сильверстоун» (267,332 км; 52 кола)
Залікова десятка: 1. Уеббер («Ред булл») — 1:24.38,2. 2. Хемілтон («Макларен») — відставання 1,3 сек.; 3. Росберг («Мерседес») — +21,3; 4. Баттон («Макларен») — +21,9; 5. Баррікелло («Уїльямс») — +31,4; 6. Кобаясі («Заубер») — +32,1; 7. Феттель («Ред булл») — +36,7; 8. Сутіл («Форс Індія») — +40,9; 9. Шумахер («Мерседес») — +41,5; 10. Хюлькенберг («Уїльямс») — +42,0.
Загальний залік: Хемілтон — 145, Баттон — 133, Уеббер — 128, Феттель — 121, Алонсо («Феррарі») — 98, Росберг — 90, Кубіца («Рено») — 83, Масса («Феррарі») — 67, Шумахер — 36, Сутіл — 35, Баррікелло — 29...
Кубок конструкторів: «Макларен» — 278, «Ред булл» — 249, «Феррарі» — 165, «Мерседес» — 126, «Рено» — 89, «Форс Індія» — 47, «Уїльямс» — 31, «Заубер» — 15, «Торро россо» — 10, «Лотус», «Вірджин», «Іспанія» — 0.
На Олімпіаді в Парижі вітчизняні плавці виступили зовсім не так, як очікували від них їхні наставники та вболівальники. >>
Підбивати у футболі наприкінці року підсумки роботи подобається далеко не всім, адже, серед іншого, оцінювати доводиться лише половину зіграного сезону, відтак і оцінки часто носять половинчастий характер. >>
Після перемоги навесні на чемпіонаті світу в дивізіоні IB українська хокейна збірна у серпні-вересні спробувала відібратись на Олімпіаду-2026. >>
Футболіст збірної України Михайло Мудрик, який наразі грає за лондонський Челсі підтвердив, що його проба на допінг виявилася позитивною. >>
Statbet — це спортивний портал, який пропонує не лише актуальні новини, але й глибокий аналіз подій та розширену статистику. >>
Григорій Козловський очолив ФК «Рух» у незвичному хокейному матчі з «Шахтарем». Козловський став MVP матчу, забивши 8 голів >>