Наступної неділі британська траса «Сильверстоун» прийме найкращих гонщиків світу, які змагатимуться на 10–му етапі чемпіонату «Формули–1». Турнір популярний і в нашій країні, але цього дня любителі автоперегонів у Черкасах будуть зайняті дечим іншим. Саме 11 липня тут відбудуться заключні змагання першого етапу чемпіонату України з кільцевих перегонів між представниками різних класів.
«Зазвичай перший етап першості ми проводимо ще в травні, але зараз склалися обставини, що стартуємо лише в середині літа», — розповів президент Київського міського автоклубу Сергій Малик на вчорашній прес–конференції. Автогонщики просто не знайшли спільної мови з керівництвом київського аеродрому «Чайка», де проводили такі змагання в попередні роки. Розбіжності проявилися «як у фінансовому, так і в ідеологічному плані» — керівництво летовища зажадало 60 тисяч гривень за три змагальні дні.
Натомість у Черкасах усе простіше: міська влада пішла назустріч, а місцевий аеродром дає навіть більше території під обладнання кільцевої траси, яка тут має довжину 2100 метрів. Ще один важливий момент: якщо на «Чайці» трасу обмежували відбійники, то в Черкасах буде спеціальна зона довкола дороги, де водій може загальмувати при вилітанні з дистанції й не ушкоджуватиме авто.
«Ми сподіваємося на присутність на черкаських стартах 10–15 тисяч глядачів, адже кільцеві перегони — еліта автоспорту, найдинамічніші та найнапруженіші змагання», — каже Сергій Малик. Наступним місцем проведення етапу чемпіонату він називає Одесу, для якої це буде вже не перший такий досвід. У планах також проведення змагань у Львові, Криму, а також на згаданій «Чайці», з якою досі тривають переговори.
Стосовно найбільшого міста Галичини, то саме звідси тягнеться історія українського автомотоспорту: у 1930 році у Львові відбулися перші змагання з кільцевих перегонів на території нинішньої України. Тож змагання спортивних авто в місті Лева виглядатиме символічно в нинішній ювілейний рік.