Вдягніть дівок на бігбордах!

25.06.2010

Кампанія з вилучення з вулиць рекламних щитів та сіті–лайтів, які містять елементи еротики, розпочалася у Тернополі. Спонукали до цього численні скарги мешканців міста. Як повідомили «УМ» у комунальному підприємстві «Адмінтехінспекція», процес полювання на рекламну «крамолу» виглядає так: працівники інспекції виявляють сумнівні об’єкти, фотографують їх і з відповідними приписами передають в Управління захисту справ споживачів. А вже звідти матеріали перевірки надсилають до Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі, яка виносить «вирок» згідно з 14–ю статтею Закону «Про захист суспільної моралі», що забороняє зовнішню рекламу еротичного характеру.

Наразі з майже двох десятків фотографій, що були надіслані в експертну комісію першими, 18 були визнані справді такими, що містять зображення еротичного змісту, а одне фото (рекламу розважального шоу в одному з нічних клубів міста, на якій красувалася жінка без нижньої білизни) — навіть... порнографічного. Таку рекламу мають демонтувати в найкоротші терміни, а на власників рекламної «полунички» буде накладено штрафи у розмірі, який у 4–5 разів перевищує вартість самої реклами. Або ж 1700 гривень, якщо таку вартість з якихось причин виявиться складно встановити. Вітрини магазинів «Адмінтехінспекція» не перевірятиме, бо це не належить до її службової компетенції. Однак цим має право займатися управління захисту прав споживачів.