Нова влада лише на словах закликає економити кошти бюджету під час кризи. На ділі ж високопосадовці не бажають відмовлятися від комфорту за рахунок платників податків. Так, 4 червня перший віце–прем’єр Андрій Клюєв відвідав із робочою поїздкою місто Запоріжжя, де провів нараду щодо проблем та перспектив регіону, в якому він має і приватні інтереси. Зокрема, як пише інтернет–видання «Українська правда», Клюєву належить Запорізький завод напівпровідників. Як з’ясувала «УП», перший віце–прем’єр літав до Запоріжжя чартерним рейсом авіакомпанії «Україна», що обслуговує перших осіб держави. Хоча користуватися літаками «України», ще й за кошти бюджету, пан Клюєв не міг у принципі, адже таке право мають лише Президент, Прем’єр–міністр і Голова Верховної Ради.
Намагання журналістів з’ясувати, на якій підставі урядовцю, що не є вищою посадовою особою держави, надали борт авіакомпанії «Україна», спричинило неабиякий ажіотаж в оточенні Клюєва. Журналістів намагалися переконати, що про це писати не варто. Врешті–решт служба урядовця так і не відповіла на інформаційний запит, пославшись на конфіденційність. Хоча безпекою перельотів преса й не цікавилася, а лише вартістю перельоту Клюєва до Запоріжжя, який оплатили платники податків. За приблизними підрахунками «УП», такий переліт коштує близько 20 тисяч доларів США.
За словами екс–керівника Державного управління справами Ігоря Тарасюка, борт Державного авіапідприємства «Україна» справді може надаватися й іншим чиновникам, але лише в екстрених випадках (наприклад, вибух шахти чи інше НП) та за спеціальною процедурою. У випадку з робочим візитом урядовця Клюєва жодних НП на Запоріжжі не сталося. І хоча в уряді стверджують, що урядовець побував у відрядженні «за розпорядженням Прем’єр–міністра», але зрозуміло, що процедури щодо надання борту він не проходив. До того ж, очільник Кабміну Микола Азаров не має права видавати одноосібні розпорядження — їх ухвалюють на засіданні уряду більшістю голосів.