А тим замовником стала розташована у Донецьку Державна акціонерна холдингова компанія «Топаз», себто виробник знаменитої «Кольчуги». Цей складний радіотехнічний комплекс спеціального призначення монтували на шасі «КрАЗу» й раніше. Однак тоді йшлося про армійські вантажівки зі звичним для нас лівостороннім розташуванням керма. Тепер же вперше в історії заводу з його конвеєра зійшла серійна партія відомих багатьом і водночас удосконалених автомобілів «КрАЗ–6322» (його називають «Солдатом»), у яких кермо розташоване справа.
У такий спосіб українські виробники спецтехніки подбали передовсім про нарощення експортного потенціалу своєї продукції, підвищення її конкурентоспроможності у світі. Адже в багатьох країнах «узаконений» лівосторонній рух, що потребує відповідного «зміщення» керма. З повпредами цих держав, у тому числі й військовими, у кременчуцьких автомобілебудівників налагоджено давні партнерські зв’язки. Зокрема, як повідомили власкору «УМ» у прес–службі холдингової компанії «АвтоКрАЗ», починаючи з 1960 року, в країни з «лівим ухилом» руху було поставлено більше 10 тисяч великовагових вантажівок із Кременчука. Найбільше — в Індію (3067) та Пакистан (756).
При цьому речники холдингу наголошують: ідеться не лише про суто формальну «рокіровку» шоферської «баранки». При зовнішній схожості з попередниками повнопривідні автомобілі КрАЗ–6322–161–02, досить суттєво відрізняються від уже згаданих серійних «КрАЗів–6322», насамперед оновленими вузлами й агрегатами, зокрема поліпшеними кермовим механізмом інтегрального типу, приводами управління подачі палива, гальм і вимикання зчеплення, системою опалення та вентиляції кабіни тощо. Власне, оскільки КрАЗ раніше таких автомобілів не випускав, то для «перелицьованого» на підприємстві «Солдата» довелося розробити й виготовити загалом більше 200 нових оригінальних деталей і вузлів.