Повернувшись на корт після травми, Ангеліна Калініна вдруге в кар’єрі виграла турнір WTA у Ліможі
Наприкінці календарного року у великому тенісі спостерігається змагальне затишшя. >>
Мало кому відомі втікачі на відрізку Лучера—Аквіла втекли від грандів майже на 20 хвилин. (Фото з сайту Gazzetta.it)
Справжньою катастрофою завершився 11–й етап багатоденки «Джиро д’Італія» для її фаворитів. На найдовшій ділянці гранд–туру, яка до того ж мала статус гірської, позавчора відбулося те, про що ніхто не міг навіть подумати. Більшість оглядачів назвали неймовірними, епічними, екстраординарними результати гонки, що проходила під сильною зливою.
Стартувавши в містечку Лучера, тріо лідерів — Олександр Винокуров з «Астани», Кадел Аванс із «БМС рейсінг тім» та Вінченцо Нібалі з «Ліквігасу» — навіть і не уявляли, що їх очікуватиме через шість із половиною годин. На фініші в місті Аквіла, яке минулого року постраждало від сильного землетрусу, хлопці дізналися: кожен із них програє новому лідерові генеральної класифікації австралійцю Річі Порту десять хвилин і більше.
Як таке могло статися, що основна група гонщиків на чолі з лідером загального заліку Винокуровим та іншими фаворитами дозволила відриву з 56 спортсменів утекти аж на 19 хвилин, — сказати важко. Можливо, команда–лідер не вірила в силу втікачів і сподівалася їх наздогнати, а можливо, й справді не знала, що серед нахаб фігурують претенденти на рожеву майку. Представник «Саксобанку» Порт показав в Аквілі 13–й час (програв 21 секунду переможцеві етапу, росіянину Євгену Петрову з «Катюші»), але цього виявилося достатньо, щоб привласнити рожеву майку лідера генкласифікації.
Представники «Астани» та «Ліквігазу» по завершенню гонки казали, що по ходу гонки не мали даних про «відрив», аж поки не отримали вісім хвилин відставання. Але й після того вони не надто переймалися «авангардною» групою.
Здавалося, що в боротьбі зі спільним суперником грандам потрібно об’єднати зусилля. Однак пелотон відмовився синхронно працювати. Щодо «Ліквігасу», то цю команду можна зрозуміти — серед лідерів гонки було одразу чотири їхні гонщики, хоча перші номери команди Іван Бассо та Вінченцо Нібалі пасли задніх. А от чому не включилася в боротьбу «Астана» з нашим Андрієм Гривком — питання з питань.
До завершення «Джиро» ще лишається десяток етапів, і гонщики–невдахи, які в один день перетворилися з «королів» на сірих мишей, вірять, що ці відрізки повернуть «статус кво». До того ж п’ять етапів із тих, що лишаються, класифікуються як гірські. Порівняно вищі шанси на реванш серед знаних шосейників має Карлос Састре з «Сервело тест тім», який відстає від Порта на 7 хв. 9 сек. У Винокурова — +9.58 і 12–та сходинка.
Багатоденка «Джиро д’Італія». 11–й етап (Лучера—Аквіла, 262 км). 1. Петров (Росія, «Катюша») — 6.28,29... 71. Гривко («Астана») — +17,17... 75. Густов («Сервело») — +34,35... 90. Кривцов («AG2R ла мондіаль»; всі — Україна) — +39,30...
Загальний залік. 1. Порт (Австралія, «Саксобанк») — 45.30,16. 2. Арройо (Іспанія, «Кес д’Епарн») — +1,42. 3. Кісерловськи (Хорватія, «Ліквігас») — +1,56... 45. Гривко — +43,06... 72. Густов — +1.17,05... 114. Кривцов — +1.30,11...
Наприкінці календарного року у великому тенісі спостерігається змагальне затишшя. >>
«За титул зимового чемпіона медалі не дають», — так головний тренер ЛНЗ Віталій Пономарьов реагує на лідерство своєї команди після завершення першої частини чемпіонату України. >>
Національний і світовий рекорди встановив 12-річний Василь Маєвський з Мукачева– він зробив 16 поштовхів гирі вагою 32 кілограми. >>
Плавання в Україні розвивається циклічно: після «золотої» епохи Клочкової—Силантьєва—Лісогора з купою медалей найвищого рівня та світовими рекордами настав тривалий період спаду без фіналів чемпіонатів світу та Олімпіад. >>
Переможні серії припиняються навіть у великих грандів. >>
Минулого тижня Абу-Дабі став Меккою любителів автоспорту. >>