«Це неймовірний успіх. Сьогодні — один із найщасливіших днів у моєму житті. Виграти легендарну гонку на легендарній трасі... Ці відчуття важко описати. Збулася моя мрія», — зізнався після Гран–прі Монако Марк Уеббер. Він став першим австралійцем із часів легендарного Джека Бребема, кому вдалося перемогти на етапі в Монте–Карло. Причому Бребем святкував успіх у Монако аж 51 рік тому.
Виграти гонку «Формули–1» на вузьких вулицях князівства — справді означає записати своє ім’я золотими літерами в історію автоспорту. Значною мірою запорукою успіху в Монако є «поул–позишн». І цього разу переможець кваліфікації виявився найсильнішим у головному заїзді уїк–енду. Причому представники команди «Ред булл» здобули шостий поспіль «поул» у сезоні, що свідчить про найліпші швидкісні характеристики австрійської «стайні» в порівнянні з конкурентами.
Позавчорашня перемога стала для Уеббера другою поспіль і четвертою — в кар’єрі. Австралієць очолив загальний залік разом із партнером по команді Себастьяном Феттелем. Німець показав другий час. Ще на старті він випередив поляка Роберта Кубіцу і, так само як Уеббер, утримував позицію впродовж усієї дистанції.
Гонка в Монте–Карло відзначилася великою кількістю аварій та сходжень (причому — здебільшого через технічні проблеми, а не через зіткнення). Не фінішувало аж 12 болідів — рівно половина. Особливо прикрою була поламка на другому колі Дженсона Баттона. Чинний чемпіон, який до неділі очолював загальний залік–2010, достроково пішов у бокси через забудькуватість механіків «Макларена». Вони... забули закрити кришку на радіаторі, і двигун швидко перегрівся.
Ще одним героєм дня (без лапок) став Фернандо Алонсо. Іспанець почав недільний заїзд останній — із пітлейн, оштрафований за те, що розбив машину на вільних практиках і замінив основні агрегати. Але пілот «Феррарі» спромігся обігнати не лише аутсайдерів, а й багатьох міцних середняків, і фінішувати в очках.
На останньому колі, після того, коли на трасі вкотре побувала машина безпеки, іспанця випередив нетерплячий Міхаель Шумахер. Але вчора зіркового німця оштрафували на 20 секунд і, відповідно, перемістили на 12–ту сходинку. Річ у тім, що, як виявилося, на останньому колі навіть після того, як машина безпеки залишила трасу, атакувати забороняє регламент. А Шумі цього не знав.
ТАБЛО
Чемпіонат світу. 6–й етап.
Гран–прі Монако
(Монте–Карло; 257,180 км; 77 кіл)
Залікова десятка: 1. Уеббер — 1:50.13,355. 2. Феттель (обидва — «Ред булл») — +0,4. 3. Кубіца («Рено») — +1,6. 4. Масса («Феррарі») — +2,6. 5. Хемілтон («Макларен») — +4,3. 6. Алонсо («Феррарі») — +6,3. 7. Росберг («Мерседес») — +6,6. 8. Сутіл — +6,9. 9. Ліуцці (обидва — «Форс Індія») — +7,3. 10. Буемі («Торо россо») — +8,1.
Загальний залік: Уеббер, Феттель — 78, Алонсо — 75, Баттон («Макларен») — 70, Масса — 61, Кубіца, Хемілтон — 59, Росберг — 56, Шумахер («Мерседес») — 22, Сутіл — 20, Ліуцці — 10...
Кубок конструкторів: «Ред булл» — 156, «Феррарі» — 136, «Макларен» — 129, «Мерседес» — 78, «Рено» — 65, «Форс Індія» — 30, «Уїльямс» — 8, «Торо россо» — 4.