Те, що мало статися на перших двох етапах чемпіоанту світу, сталося на третьому. Лідер команди «Ред булл» Себастьян Феттель нарешті став переможцем. На двох попередніх Гран–прі, в Бахрейні та Австралії, німець упевнено лідирував і, здавалося, ніхто не зможе його обігнати, але щоразу на заваді ставали технічні недоліки в боліді, «недоведеному» австрійською «стайнею» на початку сезону. І ось нарешті у спекотній Малайзії «Червоні бики» поставили все на свої місця. «Срібний призер» минулого чемпіонату, Феттель, за підсумками кваліфікації посідав третю сходинку, але довів свою перевагу вже в дебюті гонки. «Мені вдалося добре стартувати, — пояснив Себ обставини свого тріумфу на підсумковій прес–конференції. — Я пройшов Росберга (другий номер після кваліфікації), потім наблизився до Уеббера (власник «поул–позишн») і пройшов його на повороті. Ми з партнером по команді намагалися боротися, але зберігали пошану один до одного. Якби Марк був на моєму місці, певен, він зробив би те саме».
Зрештою, «Ред булл» оформив «дубль», адже австралієць Уеббер упевнено фінішував другим. Значно відстав від «биків» Ніко Росберг, але його команда «Мерседес» навряд чи може на цих стадіях розраховувати на більші звитяги. Інший «мерседесівець», теж німець Міхаель Шумахер, узагалі не зміг фінішувати: він просто втратив гайку на задньому колесі і був змушений спинитися.
Як і Шумі, бідкався після гонки Фернандо Алонсо. Провідний пілот «Феррарі» назвав цю гонку «ймовірно, найскладнішою в житті». Почав Алонсо її з 19–ї позиції і героїчно обходив одного суперника за іншим, поки за два кола до фінішу в нього не витримав двигун — іспанець саме намагався пройти Баттона. Інший представник «Скудерії», Феліпе Масса, почав перегони взагалі з 21–го місця, але спромігся навіть потрапити в очки.
Привертає увагу черговий успішний виступ поляка Роберта Кубіци (при тому що його партнер по «Рено», росіянин Віталій Петров, знову зійшов) та перші в сезоні й кар’єрі очкові здобутки іспанця Хайме Альгерсуарі і німця Ніко Хюлькенберга.
Після змагань на «Сепанзі» щільність лідерів в особистому заліку — неймовірно висока, тож не дивно, що команди сподіваються на застосування надалі якихось технічних новацій. «Макларен» підозрює суперників із «Ред булла» у використанні забороненої системи, яка — залежно від маси залитого в бак машини пального — регулює її дорожній просвіт. Австрійці ж заявляють, що на їхніх машинах немає заборонених регламентом систем, зокрема «завуальованої форми активної підвіски». Усі разом «стайні» й керівники ФІА домовляються про те, щоб дозволити в наступному році систему KERS. Натомість Себ Феттель свідчить, що система повітропроводу з умовною назвою F–duct, розроблена «Маклареном», діє навіть краще за KERS. Німець ніяк не дочекається, коли цю штуковину, яка притискує болід до полотна, встановлять на його «лялечку».
ТАБЛО
Чемпіонат світу. 3–й етап.
Гран–прі Малайзії. Автодром «Сепанг». (310,408 км; 56 кіл)
Залікова десятка: 1. Феттель — 1:33:48,412. 2. Уеббер (обидва — «Ред булл») — +4,818. 3. Росберг («Мерседес») — +13,515. 4. Кубіца («Рено» — +18,512. 5. Сутіл («Форс Індія») — +21,010. 6. Хемілтон («Макларен») — +23,48. 7. Масса («Феррарі») — +27,06. 8. Баттон («Макларен») — +37,94. 9. Альгерсуарі («Торо россо») — +1:10,62. 10. Хюлькенберг («Уїльямс») — +1:13,31.
Загальний залік: Масса — 39 очок, Алонсо («Феррарі»), Феттель — 37, Баттон, Росберг — 35, Хемілтон — 31, Кубіца — 30, Уеббер — 24, Сутіл — 10, Шумахер («Мерседес») — 9, Ліуцці («Форс Індія») — 8, Баррікелло («Уїльямс») — 5, Альгерсуарі — 2, Хюлькенберг — 1.
Кубок конструкторів: «Феррарі» — 76, «Макларен» — 66, «Ред булл» — 61, «Мерседес» — 44, «Рено» — 30, «Форс Індія» — 18», «Уїльямс» — 6, «Торо россо» — 2,
«Вірджин», «Заубер», «Іспанія», «Лотус» — 0.