По той бік монітора
В Україні 78 відсотків дітей користуються інтернетом. Такі дані отримали фахівці Інституту соціології НАН, опитавши 25 тисяч школярів. Дослідження також показало, що малеча починає знайомитися зі всесвітньою мережею мало не в підгузках — із шести років. «Діти краще розбираються у комп’ютерному світі, ніж дорослі, — коментує результати дослідження директор із соціальних та освітніх програм компанії «Майкрософт Україна» Кортні Зукоскі. — Але якщо діти проводять багато часу в інтернеті, це свідчить про погану якість їхнього життя». Часто вони просто «тікають» в інтернет, не знайшовши у реальному світі підтримки батьків та друзів.
Сайти можуть не лише шокувати дитину «недитячим» вмістом — вони можуть ще й навчити виготовляти вибухівку чи підштовхнути до самогубства. За кордоном нині справжнім лихом став так званий «чорний» маркетинг — яскрава реклама, спрямована на дітей. Юні користувачі інтернету настільки захоплюються купівлею товарів, що витрачають усі гроші з батьківських кредиток. Ця тенденція вже підбирається до нас, тож українським батькам теж варто пильнувати. А Кортні Зукоскі радить навчити малечу, як правильно поводитися у світовому «павутинні».