Перетинаючи темряву. У Києві презентували альбом рідкісної музики українських композиторів
Нещодавно в Києві відбулася презентація нового диска української музики для саксофона та фортепіано «Перетинаючи темряву». >>
Сам факт, що кожен із шести студійних альбомів групи ставав етапним у творчості команди і в цілому позитивно впливав на розвиток української рок–музики, свідчить не лише про талант Святослава Вакарчука і компанії, а й про справді високий рівень фаховості менеджменту групи. До речі, із надзавданням промоції колективу в рідній країні та за її межами у нас поки що може впоратися менеджмент «Гайдамаків», хоча там головний напрям діяльності — на європейський та світовий музичні ринки... У процес видання нових альбомів «Океану Ельзи» з бажано новими ідеями і концепціями, в них закладеними, задіяно цілий «мозковий центр» — той самий менеджмент, який також опікується організацією промо–кампаній і промоційними концертними турами нових альбомів. І рівних «Океанам» у нашій країні поки що немає.
Те, що композиції з нового альбому багато в чому нагадують один із ранніх альбомів «Янанебібув», також не є випадковістю. Річ у тім, що ширші верстви прихильників гурту без особливого ентузіазму зустріли численні оркестрові експерименти в попередніх альбомах команди, адже явно не були готові до арт–рокових формул у піснях своїх улюбленців. Власне тому, очевидно, «океани» й повернулися до апробованої схеми звучання «чотири інструменталісти плюс голос»... «Кому тюрма, а кому й DOLCE VITA» — цей приспів міцно врізається у свідомість слухача неспростовною аксіомою, а сам фразеологізм «солодке життя» ніби іронізує над подібним життєвим кредо. Такі композиції як «Небо над Дніпром», «Я так хочу», «На лінії вогню», «Більше для нас» роблять честь групі, яка послідовно «тримає лінію» і не знизила градуси драйву, темпераменту, вогню, а також насичує пісні емоціями суму, протесту, сарказму і ніжної лірики, далекими від гламурної мішури попсових одноденок.
Нещодавно в Києві відбулася презентація нового диска української музики для саксофона та фортепіано «Перетинаючи темряву». >>
Відомо, що, аби врятуватися від сталінських репресій, Павло Тичина написав вірш «Партія веде». >>
«Моя найстрашніша книжка», — сказала в інтерв’ю для «Суспільного» Марія Матіос про свій новий роман «Жінці можна довіряти» (К.: А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА, 2025). >>
У Київській опері відбулася прем’єра нового балету «Жізель». >>
Перша леді України Олена Зеленська взяла участь у підписанні меморандуму про впровадження українського аудіогіда в Музеї історії та культури Середньовіччя Клюні (Париж) та декларації щодо запровадження україномовних аудіогідів іще в 14 музеях, які входять до Paris Musées. >>
Знайдену у вересні в паризькому особняку картину фламандського живописця Пітера Пауля Рубенса «Христос на хресті», продали на аукціоні у Версалі за €2,3 мільйона. >>